Mijn dochter van 1,5 heeft nu schoenmaat 23. Nu zag ik dat haar tenen al weer op het randje zaten van wat bunnies in de zooltjes heeft. Straks dus maat 24. Vandaag zei iemand... jeetje wat een grote voeten! Nu ben ik wel benieuwd wat jullie kindjes voor schoenmaat hebben op deze leeftijd en of ze echt grote voeten heeft.
Onze dochter had ook maat 23, toen ze anderhalf was. Volgens mij is dat een gewone maat. Ik heb nog nooit gehoord dat ze grote voeten heeft. Ze is inmiddels negen jaar en haar schoenmaat is vergelijkbaar met de rest van de klas.
Mijn dochtertje van 18 maanden heeft maat 19. Ze is wel bovengemiddeld lang dus misschien heeft ze in verhouding kleine voeten. Dus tussen onze kindjes daar zit best een verschil in.
Onze zoon van 22 maanden heeft nu maat 22 aan en die zit nog wat ruim. Hij heeft kledingmaat 80/86. Onze dochter Was veel groter op die leeftijd. Had kledingmaat 92/98 en schoenmaat weet ik niet maar maat 23/24 zou goed kunnen. Zij Is nu net 5 en heeft maat 32...
Mijn dochter is nu 12 maanden en heeft maat 18. Ik las al mee omdat ik het moeilijk vind in te schatten welke maat slippertjes ik voor haar moet kopen voor in de zomer. Maar zo te zien is dat zo verschillend dat er weing van valt te zeggen.
Mijn zoon had met 12 maanden al iets van maat 23 ofzo, hij liep met 12 maanden al los en de merken die de kinderschoenenwinkel had, hadden geen flexschoenen in zijn maat, daarom weet ik het nog . Zijn voeten groeien best langzaam, hij heeft nu maat 33, dat is redelijk normaal voor zijn leeftijd (hij is 8), maar klein voor zijn lengte (hij is de 1m40 al voorbij). Ik zou me dus nu nog geen zorgen maken. Mijn dochter is trouwens 21 maanden en heeft schoenmaat 21 (van shoesme 22 ) dat is volgens mij ook vrij normaal voor haar leeftijd, maar klein voor haar lengte (ik weet niet precies hoe lang ze is, maar ze heeft maat 98).
S is ruim 20 maanden en draagt maat 22, Y zat op die leeftijd nog in 20 of 21 (ze wordt nu bijna 4 en gaat nu net naar maat 25, dus het gaat bij haar niet zo hard)