Mijn zoon van 4 heeft maat 27 en mijn zoontje van 2 heeft maat 23/24. De oudste is iets van 108cm en weegt 14 kilo. Ik vind dus niet alleen zijn schoenmaat groot klinken haha. Maar elk kind is anders en daarom heb ik eigenlijk ook een hekel aan vergelijken. Als alles nu gewoon in verhouding is dan is het toch goed?!
Mijn dochter leeft nu ook al op grote voet (net zoals mama). Vorige maand nieuwe schoenen gekocht, heeft maat 26,5. Is trouwens 2 jaar en 2 maanden.
Mijn dochter is 2 jaar 9 maanden, 13 kilo en nog geen meter en heeft maat 26. Wel groot, maar ze groeit in stuipen. Zomaar opeens waren haar broeken te kort en ik verwacht dat de volgende stuip nog wel een tijdje op zich laat wachten.
hier ook een dame op grote voet, heeft nu al maatje 27 en wordt in december 3 jaar. maar ze is ook erg lang, weet niet precies hoe lang maar heb in sommige kleren al maat 110.
Hier over anderhalve maand 3 en nu voor de winter maat 26 aangemeten. En hij zit helemaal op de bovenlijn van de curve dus hij is erg groot.
Kyra is 3,5. Hoe groot ze precies is weet ik niet...schat iets boven een meter en weegt 14 kilo. ze heeft schoenmaat 28.
zoon bijna ( 25 okt ) 5 jaar 15 kg en 1.02 schoenmaat 26 al bijna een heel jaar ( en hopelijk deze winter eindelijk maat 27 )
Mijn zoontje is net 2,5 en heeft maat 28, dus net als jouw zoontje ook heel groot. Zijn bet-overgrootvader had 54 dus tja... Zelf hebben we beiden maat 43 dus het is allemaal wel duidelijk. Mijn zoontje is ook heel lang, maar ik ben ook bijna 1,90 dus tja.
Het is wel flink, maar het is ook een grote jongen! Net wat je zegt, met kleine voetjes kiept hij voor over Nathan wordt volgende week 3 ( jeeeh! ) en heeft schoenmaat 26/27 weegt 18 kilo en 1 meter. Vrij gemiddeld allemaal dus.
Louise is 3 jaar en heeft pas nieuwe laarzen gekregen in maat 25, maar ze is dan ook nog geen meter en net geen 14 kilo.
@Pinguin72, welke allergie is er ontdekt als ik vragen mag? Hier is mijn zoontje pas 2 maar heeft nu maat 25. Dus wie weet heeft hij over een jaartje ook wel rond de 29/30. Ikzelf heb maat 41/42 en zijn papa heeft 45/46.
Mika heeft een stofwisselingziekte waardoor hij zo hard groeit, we moeten volgende maand naar het Amc in amsterdam en dan willen ze hem zo snel mogelijk medicatie gaan geven. Er is letterlijk gezegd dat als hij niet aan de medicatie zal gaan hij met zijn 8 jaar waarschijnlijk al groter is dan ik(ik ben 1m63) en dat hij dan wel over de 50 kilo zal wegen dat willen we natuurlijk niet zover laten komen. Hij heeft nu al flink moeite met zijn lengte want word steeds overschat, als ik zeg hij is 16 aug 3 jaar geworden geloven ze het gewoon vaak niet,best zielig. Maar vooral de groeipijnen en gewrichten krijgt hij last van en is zo snel moe. Denk dat die snelle groei dan ook wel te maken heeft met zijn schoenmaat. met zijn 1ste verjaardag had hij schoenmaat 24/25. Met zijn 2de verjaardag maat 27/28. met zijn 3de verjaardag maat 30. dus best geleidelijk gegroeit vind ik zelf Ik hoop zo dat de medicatie bij hem aanslaat
Bianca: het ziet er wel geleidelijk uit ja Maar het is voor hem straks natuurlijk ook niet leuk als hij een halve meter groter is dan alle klasgenootjes. Hoelang is hij nu eigenlijk? Hier juist een ukkie.. Slechts 91cm groot pas