Hoi Saskia, ja dat is zo,hij komt nu al met kop en schouders boven zijn leeftijd genootjes uit Hij was verleden maand 1m13 lang bij 25 kilo. Ikzelf ben ook als kind altijd klein geweest(nu nog) maar werd nooit overschat,dus vond het wel prima. Daarom ben ik ook erg blij dat Mika zijn kinderarts hem door heeft gestuurd naar het Amc daar kunnen ze goede medicatie aanpassen aan hem Je kan wel goed aan hem zien dat hij een jong gezichtje heeft,maar er toch ouder uitziet door zijn lengte en doen en laten.
Fijn dat ze er wat aan kunnen doen met medicatie! Bij mijn zoontje is gewoon de pech dat ik van een megalange familie afkom en hij blijkbaar die genen georven heeft. Mijn man is 'slechts' 1,80 en mijn dochtertje groeit keurig gemiddeld. Niet klein, niet groot. Mijn zoontje groeit met lengte boven de +2lijn. Hij is net zo groot als de bijna 4jarigen op de psz. Ik herken je probleem dus.
Mijn oudste zoon is ook zo lang maar ja met een vader van 2m03 Die is nu 10,5 en is 1m58 lang en schoenmaat 39/40. Mika heeft de lengte ook nog eens mee van vader Iedereen in zijn vaders familie is lang, in mijn familie is het gemengd,zowel klein als boven de 2m. Maar ikzelf ben maar een kleine ukkepuk met schoenmaat 42/43. Mijn kids hebben duidelijk de groei van hun vader alleen de jongste heeft dan deze stofwisselingziekte waardoor hij die groeihormonen meer aanmaakt. Hij groeit boven de +3,5 lijn dus zijn verder geen lijnen meer,erg lastig. ik ben blij dat ze medicatie hebben,want ik zie het niet zitten om 2 kids boven de 2m10 te hebben straks(heb ik een hele stijve nek met mijn 1m63 en naar boven te kijken)
Hier ook een dame met grote voeten. Ze is denk ik nu 1.05 en weegt z'n 16.5 kg. Ze heeft nu mt 29 maar heeft tikke ruimte erin. Maar hier wel een lange papa en mama met grote voeten.
Helaas heb ik weer nieuwe schoenen moeten kopen voor mijn mannetje Meneertje is nu 3 jaar en 2 maanden en heeft nu schoenmaat 31. Als het zo doorgaat groeit hij mij nog voorbij hihi. Maar goed hij is in zijn lengte ook weer gegroeit dus ja gek is het niet dat zijn voeten dan ook niet stilstaan, alleen is wel prijzig zo rond de sint en kerst tijd hihi.
Annabel is bijna 3 jaar en heeft schoenmaat 28. Qua lengte zal ze denk ik wel de 1.00m aantikken. Woensdag moeten we naar het CB, dan weet ik meer. Op de weegschaal thuis (niet erg betrouwbaar) woog ze laatst tegen de 18 kilo. Ze zit in ieder geval op de eerste lijn boven de lengte-groeicurve. Zusjelief Evelien van bijna anderhalf zit minder ver boven het gemiddelde en heeft schoenmaat 22. Tja, en ze hebben een lange papa en mama die ook op grote voet leven...
mijn oudste van 8 jaar, schoenmaat 31, middelste is 5 en heeft schoenmaat 27 en jongste is 3 en heeft schoenmaat 24
Hier ook jongste van net 3, schoenmaat 24 (eigenlijk 23 maar deze vielen klein), ongeveer 93 cm geloof ik en rond de 12 kilo. Ik moet 'r weer eens meten... Maar tjee, dan wordt jouw zoon zeker vaak overschat Bianca? Lijkt me echt vervelend voor hem! Hij is natuurlijk gewoon een peuter en als je dan steeds aangezien wordt voor 5 jaar ofzo, lijkt me dat niet leuk.
Eliza is rond 1 meter en is zo tussen de 13 en 14 kilo. Ze heeft een kleine maat 23........ Kleine pootjes dus, maar ik heb zelf ook maar maat 36.