Mijn dochter van 4 heeft maat 28 en mijn zoon van 7 heeft 29 (heeft hij al meer dan een jaar). Hoe ouder ze worden gaan de voeten gelukkig steeds langzamer is mijn ervaring.
valentijn word eind van de maand 2 en hij loopt al wel een klein jaar in 21,5/22 de schoenen gaan hier pas weg als ze versleten zijn
Dano wordt in Mei 2 en heeft nu al 24/25 pff Mr BigFoot. Maarja ik heb ook al maat 42 en mijn vriend 45 dus niet zo gek
Marin is nu 1 jaar en 7 maanden en we hebben vandaag haar maatje 22 moeten inruilen voor een maatje 23. (ze had die 22 pas twee maanden......)
Oeh, dacht ik al! Mijn oppaskindje heeft maatje 23 bij ruim 3,5 jaar oud. Ze is sowieso erg klein/kort, maar dit zijn ook nog eens haar grote, nieuwe schoenen! De ouwetjes van 21 en 22 worden ook nog gewoon gebruikt!
melvin is 4 jaar en heeft maatje 27. hij is ook de kleinste van zijn klas en op zwemles is hij ook de kleinste.
Ja Esmee is zelf ook erg groot. Mensen denken vaak dat ze minstens een jaar ouder is. Ze is bijna 1 meter en weegt 16 kg. haar broer gaat haar al aardig achterna haha.