Mijn ventje is bijna uit de reiswagen gegroeid dus ik wil de 'buggy' ( vervolg reiswieg) voor hem klaar maken. Nu is de wagen best roze. Bij mijn dochter was dat geen probleem maar voor een jongen vind ik dat minder. En daarbij voor de zomer is het wel lekker als er een hoes overheen zit. Een originele hoes is er niet kwam ik helaas achter. Maar welke hoes kan ik ervoor gebruiken? Ik heb een wat ouder model....
Bedoel je voor de gewone zitting van de mura? Dat is zon schuim zitting toch? Nooit gezien of gehoord dat daar hoezen voor zijn, zon schuim zitting is juist van zich zelf al zacht en soepel, misschien ken je iemand die handig is met een naai machine?
Voor deze bedoel ik. Ik vergeet steeds hoe dat ding heet buggy, kinderwageninzet.... Ik heb ook deze kleur maar dat vind ikzelf niet zo leuk voor een jongetje. Daarbij vind ik het best een zweetstof en is een hoes ook makkelijk om vlekken tegen te gaan.
Als dit zou bestaan, dan zou ik het ook wel halen. Ik vind het inderdaad ook een zweet-stof... Koeka heeft een buggy-hoes. Op het plaatje zit hij om een Bugaboo... Misschien ken je iemand die handig is met een naaimachine? Misschien kan die de hoes van koeka dan een beetje vermaken, zodat hij op de Mura past? Buggyhoes Florence | Koeka webshop
je hebt bij de babydump een soort van matjes, van het zelfde materiaal als airosleep. dat kan iig een oplossing zijn tegen het zweten.
Past er geen autostoel hoes van maxicosi omheen? Een groep 1 zonder hoofdsteun? Zo'n eentje zegmaar: Autostoelhoes Antra Groot Vanaf 9 Maanden | Autostoelhoezen | Baby-Dump
Die autostoelhoes ziet er wel vergelijkbaar uit! Interessant! Scheelt een boel geld Ik heb ook een website gevonden van een vrouwtje die ze maakt. Ik heb haar gemaild. Ik ben benieuwd Creavlinder | Creavlinder.jouwweb.nl
Ik heb dezelfde wagen (andere kleur) en voor ons zoontje gebruikte ik idd een hoes voor om de autostoel. De gaten zitten vrijwel op dejuiste plek. Ik vond het ideaal zomers ivm zweten en de evt vlekken.
Autostoelhoes inderdaad! Dit probleem had ik vorig jaar ook en een soortgelijk topic geopend Iets anders, wat ik er mooi uit vind zien om deze wagen, is er niet