wat hebben jullie in de kerstboom

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Sep 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

we lopen vandaag bij de intruin mezen bollen enzo halen voor de herfst.

hebben ze de kerst afdeling al compleet staan de mooiste dingen stonden er.nu zit ik te denken wat ik dit jaar ga doen ik heb het idee om een glas kristal boom te maken met witte slingers enz en heldere glas pegels en bloemen enzo.maar ik twijfel nog wat gaan jullie doen ?

ik heb trouwens een ik heb verschillende sets ballen slingers enzo
    een groene set
    een rode set
    een zwarte set
    en een disney set (komt ook uit disney)

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

OH ECHT! wat heerlijk ik ben helemaal van de kerstbomen en helemaal van al die kerstshows:D
    Dit jaar wordt het denk ik een combinatie van goud en rood.
    Leuk hoor!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    hihi wat HEERLIJK een topic over kerst! MY FAVOURITE TIME OF THE YEAR!

Mijn boom is nep, maar wel een mooie, en ik heb allemaal oude ornamenten erin hangen, dus ornamenten die nog van mijn oma en moeder geweest zijn. Voor mij heel speciaal!
    Dit jaar zal ik ze er niet inhangen denk ik want we hebben een kitten en ik ben bang dat ze de boom ingaat, dus ik hang er mijn oude ballen in.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hoi

Ik heb vorig jaar lichte roze en bijna bruine bollen gehaald. Een van de twee zijn iets kleiner dan de andere. Denk er ook over om misschien engelenhaar in te hangen. 't Is de eerste keer dat ik zelf de kerstboom naar mijn zin kan inrichten, want we wonen net een half jaar samen. Kijk er zo naar uit, dat het maar snel Kerst is! :D

Hebben ze bij Intratuin leuke herfst en halloweenspulletjes? Ben naar iets op zoek, maar vind mijn zin tot nu toe nog niet...

Greetz

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb boom vol met die papier mache ballen, anton piek doosjes, zuurstokken, etc

kan nix aan kapot en vind het oergezellig :D

6. dibbes

dibbes Actief lid

Apr 22, 2008
    126
    0
    16
    administratie
    rotterdam
    Hoi,

wij hebben dit jaar een bijzondere kerst aangezien ik 12-12 ben uitgerekend. Wij hebben een witte nep kerstboom en daarin hang ik kraambedankjes. Doorzichtige kerstballen met de naam van de kleine erop. een leuke kaartje met een kerstgroet erin en gevuld met snoepjes in de kleur of wit/roze of wit/blauw. natuurlijk gewoon witte lichtjes. ben benieuwd hoe het staat!

groetjes amy

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

halloween spullen vond ik weinig daar en herfst was wel aardig wat.

ik ben nu ook echt zo aan het denken ik heb er al weer zin lekker de boom op bouwen enz ik heb een nep boom maar dat valt niet te zien. maar echt een super tijd is het.

wanneer zetten jullie hem eigenlijk op?

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    De dag na sinterklaas ;)
    En gaat rond 2 a 3 januari weer weg.

9. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb vorig jaar voor heel wat geld bij tuinland goud met rode ballen gekocht, die gaan er de komende jaren gewoon weer in. Staat ook het mooist bij ons interieur.

Maar ik vraag me af of het wel handig is om dit jaar de kerstboom neer te zetten. Ben 6 december uitgerekend. En onze woonkamer is niet echt supergroot, kan dan niet heel veel kraamvisite tegelijk krijgen. En het lijkt me zo'n gedoe om gelijk na de bevalling al bezig te zijn met de kerstboom (er vanuit gaand dat ik om de uitgerekende datum beval)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zet em pas een week vantevoren op en hij blijft tot de 1e week van Jan staan, iets van 5 jan ofzo.

wat ik erin doe? Vooral rood en goud, maar dit jaar denk k Blauw en witte ballen. Of zal ik blauw, wit en roze doen? Wat vinden jullie?

Heb een neppe, maar wel een grote en supermooie, was ook erg prijzig, dus niet zon goedkope nep boom met een paar sprieten als takjes voo 12,50 :) Veel mensen denken zelfs dat ie echt is whaha

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk dat blauw met wit mooier is.

ik zet hem ook op als die vent weer vertrokken is ik ben er dan ook wel 2 dagen mee bezig boom stal enz enz

12. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Wij hebben een nepboom en de ballen zijn bruin en creme. Het zijn overigens plasticballen want ik heb 3 katten die allemaal denken dat ik speciaal voor hun een boom neerzet zodat zij kunnen klimmen :D

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    vorigjaar had ik champagne met goud maar dit keer wil ik wat anders

weet nog niet wat moet eerst de kerstshows afstruinen

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hebben jullie trouwens nog meer versiering

bij mij is het helehuis kerst de tafels allebij een schaal met spullen buiten verlichting enz

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    i9k moet nog plaats gaan maken hahah

de box aan de kant en een boom op het land scoren!
    ben helemaal kerst fan!

ik heb al een paar jaar de kleuren van mijn interieur erin hangen:
    donker roze, donker rood, appeltjes groen, goud/geel, en warm oranje
    en dan niet alleen ballen ofcourse! :D

ben nog altijd erg blij met deze boom!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben hier een zogenaamde bonte boom, met allemaal verschillende "ballen", beertjes, vogeltjes, kerstmannen.
    Hahahhaa, niet om aan te zien eigenlijk, maar wel een heel persoonlijke boom.
    Sommige kerstballen heb ik hartje zomer in het buitenland gekocht op vakantie.
    Vroeger hadden we thuis zo'n boom met goud en zilver.
    Als kind vond ik dat reuzesaai en daar heb ik wat in veranderd :)

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    ik heb de boom helemaal wit :D met een paar gouden dingen erin!
    wat ik ook heel mooi vind ik heb 2 witte boa's erin dat sta echt heel mooi!

18. Ik heb in 2006 een nepboom en de rest gekocht omdat ik toen net het huis uitwas.
    Ik heb goude en paarse ballen.
    Vorig jaar niet neergezet ivm verhuizing tussen dec en jan.
    Dus dit jaar komt hij wel weer te staan hoor.

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hier ook een nep boom! Ben benieuwd wat ons meissie er van vind haha en of ze er een beetje af kan blijven.

Hij word de dag na sinterklaas opgezet en op 1 of 2 januari weer afgebroken...

wil dit jaar iets met bruin....en wat me heeeeeeel leuk lijkt,maar weet niet of ze zoiets hebben is kleine witte lantaarntjes in de boom....
    of misschien iets van hout?

heb beetje landelijk interieur, daar wil ik de boom op aan passen!
    heb nu al zin in de kerst! hihi

20. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb 2 jaar terug nieuwe kleuren gekocht voor in de boom, roze & paars, incl slingers en ik heb al jaaaaren een geweldig zilveren kitscherige piek met 2 sierkrullen met een belletje aan ´t eind :D
    Daarvoor heb ik jaren een zilveren boom gehad, een aantal keer een rode boom, en ook een paar keer een bonte boom.

Geen idee wat ik dit jaar doe. Blauw lijkt me wel heel gezellig met onze baby-boy, maar ik heb verder niets met blauw.

Oh, en ik zet hem het 1e of 2e weekend na sinterklaas op, en na driekoningen gaat hij weg.

Share This Page