Met heeel veeel geluk, kan ik ze in een maat 42/43 persen. Ik loop dan wel weken op blaren Ik kom dus makkelijk op 44 terecht... Laatst kwam ik ieniemini schoenen tegen in maat 45 en waren nog te wat te krap! Maar ik ben en blijf eigenwijs en blijf ze in 42 proppen. Ik leef op grote voet, mijn hele familie zelfs. Vaders heeft maat 50 en mijn broertje mag het doen met 50/51 Zusje is nu 10 en heeft ook al maat 40/41... Wat ik wel vreemd vind. Mannen schoenen vallen weer iets groter uit, daar kan ik maat 43 wel aan.
hier ook iemand op grote voet. Links maat 43, rechts maat 44. maar hele smalle voet, dus sloot rechts een compromis met links en draag ik meestal 43 Ik was echt enorm bang dat mn voeten zouden groeien in de zwangerschap, maar gelukkig Ik zou btw een MOORD doen voor maat 42, want dat is veel vaker te krijgen dan maat 43. maja, zo doet 42 weer een moord voor 41 etc etc
40/41 bij 1.80m . Ik vind mijn voeten trouwens verschrikkelijke dingen. Vrienden zien er niks raars aan en mijn vriend zegt zelfs dat hij ze mooi vind (hij lijkt het nog te menen ook ) Maar ik vind het maar rare patatjes met een hele hoge wreef en probeer ze altijd te verstoppen p.s: Hoop lange meiden hier!
ik heb maat 39. bij een lengte van 1.73 ik heb volgens de meeste mensen pumpvoeten (ze staan in z'n soort stand erg sierlijk) ik ben wel blij met mijn voeten ik vind ze wel mooi
maat 38 Ik heb ook niks met voeten, zeker niet die van een ander! Om een of andere reden denken mensen vaak dat ik als logopediste "iets met voeten doe". Ik moet er niet aan denken!
Haha ja dat weet ik ook niet, had verwacht dat mijn voeten ook groter zouden zijn geworden. Maar na de bevalling wilde ik mijn schoenen weer aan en ik slofte overal uit. Bij het shoppen naar nieuwe schoenen moest ik steeds maat 38 ipv 39 nemen en dat was bij verschillende merken.
Proest ja hahaha! Zat me echt af te vragen hoe ze er dan bij komen maar dat moet dan de verwarring tussen podoloog en logopedist zijn gok ik?
@michelle... Helemaal mee eens. Vind voeten ook het lelijkste wat ik ooit heb gezien haha. @elke... zal ns vragen aan mn moeder of ze iemand wel eens spraakles moet geven haha. (pedicure)