Ik heb maat 41-42 en idd schoenen kopen is een hel omdat ze meestal maar 1paar in die maat krijgen. Maar gelukkig hou ik van sneakers en uggs en kan ik totaal niet op hakken of iets lopen dus dat scheelt wel. Aleen als je nette schoenen moet hebben is het een drama!
Wat grappig, ik ook! Wat niet zo grappig is, ik pas de meeste schoenen die ik heb niet meer . Ook m'n dr Martens niet meer (waren nog niet zo oud). Ik ga ze nu maar weer inlopen met bloten voeten en kijken of ik ze nog passend krijg .
Maat 39. Ik had juist voor m'n zwangerschap grotere voeten, maat 40 en soms 41. Dus ik ben wel blij nu eigenlijk, want maat 39 is wel iets makkelijker te vinden en staat ook beter bij de rest van m'n figuur.
maat 40 (maar er staan ook paren maat 41 en 39 in de kast). ben 1.82m. lang. het lijkt me een vrij normale tot misschien kleine maat voor iemand van mijn lengte. mijn moeder bijvoorbeeld heeft 40/41 en is 'maar' 1.66m. ik kan niet uitwisselen met vriend; die heeft 44 (1.92m)
En anders moeten wij onze schoenen ruilen hihi ik heb precies het omgekeerde (eerst 39 en nu na de zwangerschap 38).
hai Ik heb zelf maat 40/41 licht eraan wat voor model schoen ik heb. Nu heb ik op spanje een schoen gekocht van maat 40 en sloffen die schoenen mij dat ik wel zoiets heb van huhuhhhhhuuu,had ik nou maat 39 moeten nemen? Met laarzen enz heb ik 41 heel vaak en andere schoenen instap schoenen en zomerschoentjes maat 40 nodig. Maar ik ben er wel blij mee (niet altijd) maar ik ben ook 1,80/83 dan hoef ik geen kleine schoenen te heben. Vind ik persoonlijk niet zo mooi, beetje appart staan,lange mensen met kleine voeten maar ja mocht t zo zijn altijd mooi meegenomen en goedkoper
ik heb maat 39/39 t hangt af van de schoen.. mijn laatste aankoop waren nette schoenen in maat 38.. heb altijd 39 gehad, ach ja mn voeten krimpen dus hihi
Maat 40/41 en ben 1.76 m. Mijn zusje heeft maatje 42/43 en is 1.86 lang. Mochten jullie nog tips voor haar hebben waar ze grotere maten verkopen in de buurt van Groningen, laat maar horen!