hey meiden dice is al een paar dagen huilerig maar savond ging hij gewoon slapen net als vandaag de hele dag vrolijk en hij sliep ik dacht ik laat hem even slapen maar het duurde maar en duurde maar toen werd hij even wakker en viel weer in slaap nu net pak ik hem op uit de box en gloeide helemaal z'n koppie helemaal rood ik tempen ja hoor 39,3 maar hij heeft altijd een ondertemperatuur gehad altijd 36,5 dus dan zou hij nu eigenlijk 49 graden moeten hebben toch? hij drinkt z'n fles gelukkig nog wel maar hij wil niet meer lachen z'n zusje mag niet tegen hem praten gaat hij huilen het lijkt ook wel of elke beweging hem pijn doet net toen ik hem om wou kleden was het brullen nou heb ik hem een romper truitje en slaapzak aan gedaan is dit niet te warm? hij heeft dat altijd aan ben nu gewoon bang om hem alleen op z'n kamertje te laten slapen heb hem wel een molletje gegeven sorry beetje lang geworden
Zielig is dat he?! Ik denk dat je bedoeld 40 koorts en niet 49? Ik zou strakjes even in zijn nekje voelen of hij niet te warm is ja of te nee. Een molletje daalt de temp dus ik denk wel dat het goed is. Beterschap voor je kleine!
oeps ja ik bedoel 40 haha ja erg sneu hij ging net naar bed en ging gelijk slapen normaal brabbeld en speeld hij nog even erg sneu om hem zo te zien
Mijn mannetje is vorige week ook zo ziek geweest. Dan heb je gelijk zo'n zielig hoopje. Hij kroop dan helemaal tegen me aan en viel bij me in slaap, stiekem genoot ik van die momentjes (erg he)
begrijp het idd ik hield hem ook helemaal tegen me aan maar dat wou hij aan de ene kant wel maar aan de andere kant weer niet z'n koppie was zo rood als een tomaat
ahwww weet helemaal wat je voelt, staat nog zo vers in het geheugen ook. Wat ik nog het vreemste vond is dat hij na 5 dagen flinke koorts op dag 6 ineens helemaal koorts vrij was en hij was me vrolijk en gezellig, alleen nog heel erg moe. Hopelijk is jou kleine snel weer beter
ja zo op een 1 op andere dag zijn ze ineens were helemaal beter he dice heeft ook het rs virus gehad maar was hij niet zo moe van de koort als nu vind het eerlijk gezegt een beetje eng youame heeft het ook een keer koorts gehad maar niet zo suf als dice nu ik hoop dat hij snel opknapt van het molletje
Als je het niet vertrouwd gewoon de ha post bellen hoor. Al is het alleen maar voor je gerustheid even overleggen Ik moet zeggen mijn kleine man is ook vaak ziek geweest, maar zoals de laatste keer was echt zwaar, ik merkte gewoon aan hem wanneer zijn molletje was uitgewerkt, hij werd wakker van de koorts, gaf hem direct er weer eentje en na een half uurtje drie kwartier viel hij dan weer in slaap. Zijn dus heel wat molletjes door heen gegaan de agelopen week
aaaaah sneu ik denk dat ik nog even af wacht ik ging net kijken hij lag te knuffelen met z'n speeltje
Wij hadden een paar weken geleden ook een kindje wat slechter sliep dan normaal (1 - 2 keer wakker in de avond en soms 1 x gedurende de nacht), niet echt lekker wilde eten maar gelukkig wel z'n flessen dronk. Na een paar dagen werd hij ook echt warm (39,3). Ik had ook het idee dat hij last ergens van had maar verder ging het wel redelijk. Ik heb hem met het slapengaan een zetpilletje gegeven en na 1,5 was het over (na de koorts, al met al heeft het een week geduurd). Toen ik later bij de dokter was voor vermoeden van krentenbaard, dacht hij dat het de 5e of 6e ziekte was geweest (hij had ook koortvlekjes). Het is zo sneu zo'n kleintje die ziek is maar zolang ze actief zijn (op momenten) en goed drinken kunnen ze veel hebben en vechten ze zelf tegen de ziektekiemen! Toch knap wat zo'n klein lijfje allemaal al kan!
hey meiden hij heeft goed geslapen hij had vanmorgen 38,3 hij slaapt nog veel kijkt heel zielig en wil niet lachen ik heb hem vandaag nog geen molletje gedaan omdat hij niet zoveel last ervan heeft als gister hij drinkt z'n fles wel leeg en heeft een pot fruit gehad zwaantje het is idd knap wat zo'n lichaampje al kan he maar vind het zo sneu