Hallo, Welke schoenmaat heeft een baby van 6 maanden ongeveer? Wil namelijk gewoon wat leuke schoentjes kopen, heb alleen geen idee welke maat.
Ik zou gewoon de cm meenemen en de zool van de schoen meten. Mijn zoontje van 5 maanden heeft maat 17 aan, maar de zool is nog zeker 1,5 cm te groot. Kijk anders eens op baby-slofjes.nl of bij een babyzaak. Hebben ze hele leuke stoere gympen met een zachte zool en heel licht. Of op texel...hebben ze ontzettend leuke babyslofjes voor de wintermaanden.
ja slofjes (6-12 mnd) zijn beter dan schoenen. zitten ze ook lekker. je kan naar de schoenenzaak gaan en daar vragen, ik zou het echt niet weten
Dat verschilt nogal. Ik heb destijds het voeten van mijn kindje overgetrokken op papier. En dat meegenomen. En dan wel ruim kopen natuurlijk, ze groeien er zo weer uit. En omdat ze nog niet lopen maakt een cm extra niet zoveel uit. (en bij kinderschoenen moet je sowieso extra ruimte hebben, die moeten niet perfect passen, dan zijn ze te klein) Ik heb toen ook leren slofjes via het internet besteld. Steviger en stroever dan sokken op ons laminaat.