Hallo allemaal, m'n dochter van 10 maanden, krijgt momenteel haar 2 boventandjes -ze zijn duidelijk te zien inmiddels. Eentje is net door, de andere net niet. Flinke dunne luiers dus, waar een ongelooflijke put-lucht vanaf komt . Alleen eet ze nu dus ook minder (das nog enigszins logisch, als het pijn doet) , maar nu al de 2e ochtend, moet ze flink spugen na de fles. Ze dronk sowieso maar de helft en daarna kwam er weer een deel uit, vermengt met het avondeten van gisteren! Die ene sperzieboon die ik niet gepureerd had, kwam er in z'n geheel bijna weer uit! En ook naderhand blijft ze nog even kokhalzen. Gisteren telkens 'vals alarm' , maar vanochtend kwam er dus nog dikke drap 15 minuten later... Maar de rest van de dag gaat het allemaal prima! Ze eet haar boterhammetjes, drinkt haar sapje redelijk (ze drinkt nooit echt geweldig verder) , eet een liga en dan haar avondeten... Haar flesje naderhand eet ze alleen slecht, dat is al bijna een week zo. Dan drinkt ze maar de helft ofzo en gisteren zelfs maar 30cc . Maar oke. Maar spugen ofzo doet ze de hele dag niet. Die smerige luiers wel hoor. Gisteren zelfs 1 die eruit zag als haar (gelige) fruithap, alleen het luchtje was jammer genoeg wat anders Maar verder geen koorts, vrolijk spelen... Maarja, ondertussen krijgt ze dus ook niet zoveel vocht binnen. Ik ga vandaag wel even starten met o.r.s , kijken of ze dat wil (tot nog toe kregen we dat nooit naar binnen) , want met die dunne luiers en zo weinig drinken, vind ik het toch maar rot. Maar zijn er meiden die dit herkennen in combinatie met de tanden? Of staat dit toch los van elkaar? Ik zou zelf denken bij een buikvirusje, dan spuug je toch de hele dag? Maar dat doet ze dus niet... groetjes athina
Ik zou ook denken een combi... en dat spugen is dan misschien gewoon weer een combi van virus en hoe zwaar het op de maag valt?