Hier ook van die schuiten, ze heeft al maat 25, wordt in augustus 3 jaar. Al blijft ze vaak heel lang in dezelfde maat en dan opeens schieten haar voeten gewoon 2 maten naar voren. Haar vader heeft maat 48, zelf heb ik 39, hoop dat ze niet van die enorme stappers straks krijgt, maar wat doe je er aan.
Vind het wel groot ja, maar ach hij staat in ieder geval stevig op zijn voeten! Hier overigens, mt 23/24 met 2jr en 4 mnd
Mijn zoon is net 2, en heeft nu 22/23. Zit er een beetje tussenin zeg maar.. Maa als jou man grote voetne heeft, is het niet zo gek dat jou zoontje ook grote voeten krijgt.
mijn kleine man had bij 2 jaar maat 24 soms 25. Maar man lief heeft maat 46 en me kleine man schatten ze ook dat hij ongeveer 190 lang gaat worden dus zal wel kloppen denk ik!!
Dat zijn inderdaad al grote stappers! Mijn zoontje wordt in juli 4 jaar en heeft maat 26. Mijn jongste wordt in augustus 2 en heeft 22/23.
Kei leuk alle reacties! Hij heeft kleding maat 98. Dus t is niet zo dat het niet in verhouding is haha. Ach je doet er niks aan, alleen vind t zo zielig voor later, als ik al zie wat manlief vooor 'problemen'heeft met sportschoenen. Zn nike's bestellen we via internet in Amerika Maar hij is gezond en dat is t belangrijkste
Hier ook een jongetje van bijna 2 met grote voetjes. Maat 24/25. Nu is hij zowieso al groot (90cm), dus mooi in verhouding
Mijn zoontje Sam is 2 jaar en 2 maanden en heeft schoenmaat 25. Het is dan ook een grote vent! Moet volgende maand weer naar het CB, dus weet niet precies hoe lang/zwaar hij is..... Maar heeft broekmaat 98 en shirtmaat 104. Ik vermoed dat hij zo'n 15 kilo weegt. Vind het wel leuk zo'n kleine grote beer Z'n vader is ook 1,95 dus waarschijnlijk wordt het gewoon net zo'n grote vent als z'n papa.
Fenne heeft nu net schoenmaat 24 en is 2 jr en 2 mnd... is volgens mij ook al ruim voor een dame... maar ze is ook iets langer dan gemiddeld...
valentijn is 3jaar en anderhalve maand truien heeft hij maat 110 broeken 104 schoenen maat 24 en hij is de meter gepasseerd volgens mij heeft hij kleine voeten (voor mijn gevoel) heeft ie toch nog wat van zn moeder hhaha...
Luca wordt deze maand 3 jaar. Hij heeft nu ruim maat 27. Maar ook hij is vrij lang dus mooi in verhouding