Jelle ging met 2 jaar en 3 maanden naar maat 26. Papa heeft maat 41, mama 39, dus niet echt grote voeten. Maar Jelle is ook aardig groot voor z'n leeftijd, maat 98.
Mijn zoontje heeft maat 23/24... schrok er best wel van toen we nieuwe schoentjes voor hem gingen kopen, toen leken die schattige voetjes nog groter....
Sam is 4 jaar en heeft maat 30. Nu heeft hij altijd al een grote schoenmaat gehad ivm een hoge wreef.
hier een meisje van 2 jaar en 2 mnd en zij heeft maat 20. Is ook niet handig hoor zo`n klein maatje. Bijna alle leuke en de wat goedkopere schoenen gaat vanaf maat 22/23.
Ons zoontje is 20 maanden en heeft schoenmaat 25. Hier ook een papa met schoenmaat 47. Zijn moeder vertelde me dat hij op zijn 8e verjaardag al schoenmaat 40 had.Dus er staat ons hier denk ik ook iemand te wachten dioe op grote voet leeft
Ik vraag het maar even hier.. heeft iemand ervaring met hoge converse all stars gympjes, we hebben voor onze dochter deze gekocht, in de winkel zei de verkoopster dat ze erg groot vallen. We hebben mt 22 gekocht, maar nu zag ik thuis dat er op staat 13cm. haar zomerschoentjes zijn 15,2cm. (mt 23) Zou ik toch een maat groter moeten hebben dan? Ze lijken wel goed te zitten.
oudste is 3 jaar 5 maanden en heeft 24, jongste 22 maanden en heeft maatje 21...Hier leven ze dus op kleine voet...
Ik vraag het maar even hier.. heeft iemand ervaring met hoge converse all stars gympjes, we hebben voor onze dochter deze gekocht, in de winkel zei de verkoopster dat ze erg groot vallen. We hebben mt 22 gekocht, maar nu zag ik thuis dat er op staat 13cm. haar zomerschoentjes zijn 15,2cm. (mt 23) Zou ik toch een maat groter moeten hebben dan? Ze lijken wel goed te zitten. Als je ongeveer een halve cm ruimte hebt dan is het goed, minder dan een halve cm zeker ff maatje groter halen.