ze draagt ook sokken maat 21-23 ze is 2 weken en 5 dagen te vroeg en voor een meisje dus ook op grote voet,maar wij hebben ook grote voeten. ze is 77,1 cm bij haar schoenmaat 21,en die beginnen al krap te zitten,hoop dat ze niet te hard gaat,want met zachte zool gaan maar tot 24 geloof ik,mijn jongens hadden dus pech met hun 12 maanden omdat die de grote maat 26 en 25 hadden. ze zijn wel allemaal in proportie schoenmaat en lengte.
Mijn zoons hebben nog steeds grote voeten trouwens,hun vader maat 49. oudste zoon 12 jaar maat 46,5 47. Mika met net 5 jaar maat 36 maar is ook al 1m33 lang. met kleine voetjes hadden ze omgevallen zeg ik dan maar haha.
mn dochter heeft nu schoenmaat 17-18 denk ik. moeten nog op pad voor de eerste echte schoenen nu ze loopt. maar ze doen de schoenen toch vaak groter dan de daadwerkelijke maat?
Overmorgen 16 maanden en ze heeft maat 19..... Andere uiterste hier dus (oke ook maar een heel min meisje met haar 76,5 cm en 8,6 kg...)
95 cm was Mika ook met 15 maanden. had toen maat 26. en ze groeien best hard door hoor als ze op of boven de +2,5 lijn zitten,nu is hij net 5 en al 1m33 en word vaak al zon 8 jaar geschat.
@Biancamv2, ik sta elke keer versteld van jouw grote kids. Zijn jullie zelf ook zo groot/lang? Wat ik wel lastig vind is dat ze elke keer té oud worden geschat en je dan steeds te horen krijgt "O kan hij dat nog niet?" Mijn oudste is hier erg gevoelig voor. Herken je dat ?