Hoi Dames, Even een vraagje; Mijn zoontje van bijna 8maanden trekt zijn beentjes in als ik hem probeer met gestrekte beentjes te laten staan. Niet dat hij het moet of zo van mij maar het valt me op dat hij meteen z'n benen in de lucht gooit en een soort van zithouding aanneemt. Ziet er erg raar uit . Herkenbaar?
O nee maak me geen zorgen hoor, maar vond t een raar gezicht en hier herkende niemand het van mijn vriendin mede mama's.. Dacht dat m'n mannetje gewoon weer even een 'ontdekking' had gedaan die er toevallig vreemd uitziet.. Net als dat nee schudden en tong uitsteken
Mijn dochter doet het ook nog steeds. Ze is nu 11 en halve maand oud en kan wel al staan en langs tafel en dergelijke lopen. Toch wil ze niet staan als je der wil helpen. Ze wil het zelf doen als ze er klaar voor is denk ik
Is er dus nog niet aan toe om te staan! Niet doen dan, komt vanzelf! Mijn zoontje ging staan mat 10.5 maand..
Mijn dochtertje doet het ook! haha. soms strekt ze dr beentjes wel eens uit, of ze laat ze wapperen, maar meestal trekt ze ze op. En tongetje uitsteken doet ze ook, nu ze het eenmaal door heeft. zo schattig!!
Hier ook Dochtertje is bijna 9 maanden... sinds een week heeft ze door dat ze d'r knietjes op kan trekken en kan stappen. Daarvoor leek het wel een reflex ofzo... echt zo'n zithouding ja! Zag er wel apart uit
Heel herkenbaar. Deed onze oudste tot ze een jaar was ofzo. Trok zichzelf ook niet op tot staand. Had gewoon nog geen behoefte aan staan.
Is volkomen normaal idd. Misschien een tip: ga een baby nooit zelf in een staan-houding neerzetten. Ze gaan het echt gelijk zelf doen als ze daar aan toe zijn. En vanuit zit/lig houding meteen op de voeten is natuurlijk ook geen logische wijze van gaan staan. Geen 1 baby gaat op die manier staan. Dus opzich volkomen natuurlijk dat een baby zich dan verzet.