Iemand uit UK gezocht; iCandy Apple & Pear (kinderwagen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anne82, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Na lang surfen op internet (pff echt lang :rolleyes: ) heb ik eindelijk iets gevonden wat me wel bevalt. Alleen heeft dit merk afgesproken met sites dat het niet online verkocht mag worden :evil:.
    Ook de prijzen staan niet online. Kan iemand mij helpen erachter te komen wat de prijzen zijn van de iCandy Apple en de Pear set.
    De iCandy is hetzelfde als hier de childwheels C-max en in Amerika is het de Valco Rad. Childwheels verkoopt nog niet de 'upgrade set' om er een dubbele kinderwagen van te maken.

Ik heb diverse sites gemaild, maar nog weinig/geen reactie...ben ongeduldig (hormonen :( ) dus vandaar mijn oproepje!

Hier wat links:
    http://daddytypes.com/2007/10/03/the_icandy_pear_will_have_another_200_configuration_options_by_november.php

http://www.twoleftfeet.co.uk/acatalog/iCandy_Apple.html#

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Onderaan deze site:
    http://mamanetbebe.blogspot.com/2008/08 ... oller.html

Zij wil hem blijkbaar tweedehands weg doen :)

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Bij flaironline chat ik mee in een topic. Daar is een meisje aanwezig uit de UK: Sandra.
    Je zou haar eens kunnen zoeken bij de flair forums en haar bericht kunnen sturen.

Ik weet niet hoe je haar kan vinden.
    Ze schrijft in elk geval bij het topic "zwanger worden na missed abortion"

Groeten!

4. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Hier zit ook iemand. Ik zou niet weten wie maar heb eerder wat gelezen over iemand uit UK die haar familie uit Nederland juist een kinderwagen liet overkomen. Het kan via haar dan ook beslist andersom :D

Ik zal eens kijken of ik nog weet waar het stond. Het komt uit een topic over welke kinderwagen ... daar heeft iemand met dit verhaal gereageerd. Wonende in UK wegens werk van partner geloof ik...

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    interessant...ben nu aan het kijken wat een overtocht kost naar Dover....

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Amom woont in de UK, misschien heeft zij wat info voor je. Zij schrijft bij de April mama's.

7. Asya

Asya Nieuw lid

28 dec 2008
    2
    0
    0
  8. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Thx! Word helemaal blij...even kijken of ze ook de pear pip converter verkopen!

Ik had al bedacht dat ik met de auto naar Calais moest en vervolgens ergens in Dover de wagen moest zoeken!

9. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand, die dat ding voor me kan kopen en dan via de winkel kan laten opsturen naar NL. Ik betaal dan via internet aan de desbetreffende winkel....

Weet iemand toevallig wat het kost, zo'n groot pakket verzenden naar Nederland?

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Als je een beetje engels spreekt kan je toch zelf bellen?

11. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ik ben volop aan het mailen...heb gister geprobeerd te bellen, maar na 5 minuten wachten heb ik het opgegeven..... *ktsjing*

12. Asya

Asya Nieuw lid

28 dec 2008
    2
    0
    0
    De winkel waarvan ik de link had gekopieerd bezorgd alleen in Ierland dus niet daarbuiten.
    Met de post bezorgen kost volgens mij wel rond de 100 EUR.

Vraag me alleen wel af of het wel handig is, mocht er iets stuk gaan of er een probleem met de kinderwagen zijn. Dan zou alles weer de winkel in de UK/USA/Ierland moeten gaan? Maar daar heb je vast zelf al over nagedacht ;) .

Deel Deze Pagina