Baby 10 maand onrustig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O my god, is dit nou de welbekende sprong.
    Ik zit met me handen in me haar. pfff.
    Normaal sliep hij van 10-12 uur nu een halfuur daarna krijsen. Nu broodje aan het geven tussendoor de hele tijd huilen.
    Hij kon eerst zo lekker alleen spelen nu niet meer, gelijk huilen. Normaal sliep hij van 16-17:30 nu ook niet meer.
    Hij is gewoon zo onrustig ik herken m bijna gewoon niet meer. Wanneer krijg ik mijn vrolijke mannetje terug?

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Toen je het eten noemde dacht ik gelijk aan tandjes. Zou dat kunnen dat hij daar last van heeft?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Geen idee, voel/zie niks. Hij heeft er al 2 en daar nooit last van gehad..

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Pap is ook net een maand weg geweest mischien heeft hij daarvan last van?

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Bij ons waren sommige tanden heel pijnlijk, soms ook wekenlang voordat ze eindelijk door waren. Anderen kwamen door zonder dat we iets merkten. Wisselt sterk dus. Vooral die grote voortanden en kiezen... Pff.. En als er daarnaast gerommel is met slaapjes oid is dat idd erg pittig. Kan ook zeker een sprong zijn.
    Misschien kun je hem een pcm geven om te kijken of het dan beter gaat?
    En anders is het een kwestie van de aandacht geven die hij nodig heeft. Alleen spelen komt wel weer, net als de vrolijkheid!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik dacht ook gelijk aan tandjes. Kijk eens of een zetpil werkt, en zoja, dan weet je dus dat hij pijn heeft. Zoniet, dan is het een sprongetje oid...

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dit klinkt heel erg als tandjes icm een sprongetje. Mijn dochter is sinds gisteren zo ontzettend vrolijk en rustig, terwijl ze een vrij moeilijke periode achter de rug heeft. Tand nr 5 is door en ze kan nu met steun staan, dus heel veel ontwikkelingen doorgemaakt.

Hier duurde de fase (jengelig, snel boos worden, maar ook veel slapen overdag, 's nachts spoken) wel 6 weken.

Deel Deze Pagina