verf voor op het raam

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Mijn moeder kwam met een idee om gezellig de ramen te schilderen van me meid en hun slaapkamer. Me oudste dochter heeft een vrij groot raam en we willen er straks dus een ''kerstcreatie'' op gaan maken.

Nu vraag ik me af waar is daar goedkope verf voor te vinden? (dacht ooit gelezen te hebben bij de action maar vraag me af welke oid?) en het eraf halen van het raam? is dat een erge kliederboel of niet?

benieuwd naar ervaringen en tips :D

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    op het werk gebruiken wij altijd gewoon van die flessen verf, bij de hema ofzo. het is er ook wel goed af tehalen met gewoon water.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gewoon vingerverf.. deed ik altijd met de jongens

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Gewone plakkaatverf en een klein beetje dreft erdoor, dan kun je het er later makkelijker af halen en het verft wat prettiger.

5. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Bij de action hebben ze het inderdaad.
    Of het er makkelijk afgaat weet ik niet....

zelf heb ik het nog nooit geprobeerd!

Liefs

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Plakkaat verf... Dat gebruiken ze ook op scholen en kdv, ook op het raam ;) met sponse en warm water erzo weer vanaf...

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Inderdaad plakaatverf (bij action te koop voor weinig). Je kan het er zo afwassen met een spons en wat water. Pas wel op voor het vieze water, dat het niet op de grond drupt. Anders ook makkelijk weg te halen met zo'n glaskrabbertje.
    Hier verdun ik het nooit, maar verf zo het raam ermee.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wel een tip: plak een mooie tekening aan de anders kant van het raam (de buitenkant, als je erbij kan), dan kan je overtrekken.

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

super maar ook super bedankt voor de tips :)
    volgende week dus even langs de action. Vandaag binnen geweest maar gillend weg gerend ;) was behoorlijk druk :)

nogmaals bedankt voor de adviezen.

10. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de action hebben ze acrylverf, het schildert heel prettig maar is moeilijk te verwijderen. bij ons op school gebruiken we plakkaatverf, dit is er met een spons met water zo weer af te halen. veel plezier met schilderen!

Deel Deze Pagina