Mijn moeder kwam met een idee om gezellig de ramen te schilderen van me meid en hun slaapkamer. Me oudste dochter heeft een vrij groot raam en we willen er straks dus een ''kerstcreatie'' op gaan maken. Nu vraag ik me af waar is daar goedkope verf voor te vinden? (dacht ooit gelezen te hebben bij de action maar vraag me af welke oid?) en het eraf halen van het raam? is dat een erge kliederboel of niet? benieuwd naar ervaringen en tips
op het werk gebruiken wij altijd gewoon van die flessen verf, bij de hema ofzo. het is er ook wel goed af tehalen met gewoon water.
Gewone plakkaatverf en een klein beetje dreft erdoor, dan kun je het er later makkelijker af halen en het verft wat prettiger.
Bij de action hebben ze het inderdaad. Of het er makkelijk afgaat weet ik niet.... zelf heb ik het nog nooit geprobeerd! Liefs
Plakkaat verf... Dat gebruiken ze ook op scholen en kdv, ook op het raam met sponse en warm water erzo weer vanaf...
Inderdaad plakaatverf (bij action te koop voor weinig). Je kan het er zo afwassen met een spons en wat water. Pas wel op voor het vieze water, dat het niet op de grond drupt. Anders ook makkelijk weg te halen met zo'n glaskrabbertje. Hier verdun ik het nooit, maar verf zo het raam ermee.
Wel een tip: plak een mooie tekening aan de anders kant van het raam (de buitenkant, als je erbij kan), dan kan je overtrekken.
super maar ook super bedankt voor de tips volgende week dus even langs de action. Vandaag binnen geweest maar gillend weg gerend was behoorlijk druk nogmaals bedankt voor de adviezen.
bij de action hebben ze acrylverf, het schildert heel prettig maar is moeilijk te verwijderen. bij ons op school gebruiken we plakkaatverf, dit is er met een spons met water zo weer af te halen. veel plezier met schilderen!