Schoentje zetten volgende week, welke kindjes ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hier ook pas vanaf 19 nov, dan pas komt hij hier aan... Ze mogen 2-3 keer de schoen zetten.. 2 x iets lekkers en 1 keer word er een kleinigheidje in gedaan. (wat dus precies in de schoen past)...

2. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Aanstaande zaterdag mag ze haar schoentje zetten. De sint is dan ook aangekomen bij ons in de stad.
    Hierin komt dan een klein grabbelspeeltje en wat sint lekkers. En dit dan gewoon elke zaterdag tot 5 december.
    En 5 december pakjesavond.:D

3. Skye

Skye Niet meer actief

Hier mag ze denk ik 3x per week haar schoen zetten! Heb dab voor elke keer iets lekkers of een klein cadeautje erin. Op 4 december (5 december moet manlief werken) doen we volop aan sinterklaas en zal ze dan de grote lading cadeaus krijgen. Mijn man en ik kopen voor elkaar ook cadeaus die we dan ook in de zak erbij doen. Hiervoor deden we dat voor elkaar altijd met kerst, maar nu Kyra het al zo goed begrijpt houden we het dit jaar op sinterklaas. En onder de kerstboom komen dit jaar een paar cadeautjes, vind ik altijd zo gezellig staan!!

4. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ik ben 24, bezig met 1e ronde om zwanger te worden. Ik ben geboren op 2e kerstdag, en heb niks met kerst, ben verzot op Sinterklaas! Dus niet alleen kindjes zetten hun schoentjes, ook ik nog (A) Moet hem wel zelf vullen, maar dat mag de pret niet drukken haha!

Staan 4 schoentjes op 1 rij. De mijne, die van mijn vriend, en 2 kauwschoentjes van onze hondjes ;)

Bekijk bijlage 197681

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

Hier mogen ze zaterdag ook hun schoen zetten.
    OOk alleen de weekenden! ze krijgen a.s weekend een chocoladepop erin :)

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hier gaan we dit jaar ook een schoentje zetten :). Vorig jaar hebben we dat 3e keer gedaan. Denk dat ze het wel een beetje gaat begrijpen nu. Op de dag van de intocht word de schoen gezet en dan weer 27 nov tot 4 dec. Ze mag dus een week lang dr schoen zetten, week voor pakjes avond :).

We vullen haar schoentje met klein snoepgoed; handje pepernoten, chocolade muntjes, chocolade letter enz en als cadeautje tussen door een speentje.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Hier mogen ze 19 november hun schoentje zetten, wij doen het alleen op zaterdag vanaf de intocht hier tot aan Sinterklaasavond.
    Gewoon wat lekkers en een goedkoop prulletje.

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    De eerste sint werd gevierd toen ze vijf maanden was; oma is zo trots op haar kleindochter :D Vorig jaar hebben we samen vlaggetjes opgehangen en pietjes. Anderhalf was ze en ook voor het eerst een laarsje gezet. Zo schattig. De eerste keer liep ze steeds aan het laarsje voorbij, maar de tweede keer snapte ze dat daar iets in moest zitten.

Nu is ze bijna 2,5 jaar en begrijpt ze best wel dat die gekke man sinterklaas heet. Vandaag heb ik bij de action een boot gekocht die je dan zelf in elkaar zet, zit een sint-figuur bij, pietjes, het paard en pakjes. Is van hout, nog geen twee euro. Ontzettend leuk ding. We kijken ook sinterklaas journaal en op die manier proberen we het voor te bereiden. En dat bootje doet het straks erg leuk met het schoentje naast de kachel. Hier zal het twee tot vier keer schoentje zetten worden. Mijn moeder past op de vrijdag op en is hier op donderdag avond al en zij vindt dat uiteraard ook heel leuk om mee te maken. We geven kleine kadootjes. Voor de eerste keer heb ik een sinterklaas puzzel gekocht. Ze krijgt op 3 december wat grotere kadootjes. Van mijn ouders weet ik dat ze een hello kitty treinbaan krijgt, omdat ze het gevraagd hebben (heel lief, houden daar echt rekening mee) en van ons een leuke dvd van Diego (een kerst film), een boek van Tip de Muis en van een vriendin neem ik een tweedehands speelhuisje over. Dat zal echt een verrassing zijn, dat vind ze heel heel gaaf.

We gaan de boel ook weer versieren en ik denk er over om voor de dag zelf weer wat bordjes en bekertjes te kopen.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.068
    113
    hier ook de schoen uiteraard.. nouja hihi ze pakt haar grootste schoen/laars ;)
    deed ze van de week al haha
    maar hier ook vanaf as zaterdag,dan is hier de intocht waar we heen gaan en dan savonds lampionnenoptocht door de wijk, en dan mag ze ook bij sint op schoot.
    dan 2-3x in de week schoentje zetten denk ik, maar niet altijd een kadotje erin hoor

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geweldig:)

Kan je vriend niet wat voor ej uitzoeken? Is het toch een verrassing wat er in je schoen zit.

Deel Deze Pagina