schoentjes 6mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lyly87, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyly87

lyly87 Niet meer actief

mijn zoontje is net 6 maanden maar zit al in maat 19..hij heeft hele groete voeten haha:p... nou wil ik voor de winter schoenen kopen die lekker warm zijn maar met een zachte zool.. weten jullie waar je die kan kopen???;) hou wel van stoere schoentjes..
    alvast bedankt..

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Loopt, en staat hij al?? Bij de schoenenwinkel adviseerde ze mij nog geen schoentjes aan te doen, wel slofjes, maar schoentjes niet, is niet goed voor de voetjes...

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Schoentjes inderdaad pas doen als hij echt loopt. Ik zit zelf te denken aan aapies boots voor de winter. Mijn dochter staat wel en loopt ook wel een beetje langs, maar ik denk niet dat ze heel rap gaat lopen. Die aapies boots lijken me lekker warm. Zijn ook in schoentjes volgens mij. Ow, en schoentjes zijn dan slofjes die er uitzien als schoentjes, maar het niet zijn.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Lekker slofjes, bv sokslofjes of iets van Aapies.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier fan van aapies, lekker warm en soepel. Heeft ze hier gehad tot ze goed los liep. Toen na 6 weken flex schoenen gekocht.

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Met 8 mnd had me dochter al maat 21, mijn dochtertje loopt los vanaf dat ze 8,5 mnd oud is. Ze is nu 10 mnd en heeft maat 23! Van Bardosa flexzool. Zachte zooltjes zijn dit.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben ons zoontje wel altijd "schoentjes" aangedaan. Lijkt op schoentjes, maar heeft een slappe zool.
    Hij draagt ze nu ook nog steeds. Inmiddels loopt die wel langs de tafel en staat bij iedere mogelijkheid, maar schoenen met harde zool vind ik nog niet nodig. Voor in de winter heb ik wel moonboots (van Moon Boot) gekocht voor hem. Dat zijn zulke lompe pantoffel dingen en ze zijn alleen voor op de fiets of als hij in de kinderwagen buiten zit. Lekker warm om de voetjes

Deel Deze Pagina