De voorbereidingen voor de eerste verjaardag van ons moppie zijn in volle gang Het lijkt me echt heel leuk om haar een poppenwagen te geven, eentje die stevig is en mooi blijft. Dus ervaren mama's, ik ben heel benieuwd welke poppenwagen jullie hebben en wat jullie kindjes er van vinden. Ik hoor het graag!
Ik vind die van de prenatal altijd zo schattig, die houten is dat! Prenatal - speelgoed & cadeau - Houten speelgoed - Prenatal - Prenatal poppenwagen stippen Deze is dat
Wiij hebben een rieten met rode bekleding (met witte stipjes), lijkt op de wagen die ik zelf als kind had..
Ah die is echt leuk ja! Maar is ie ook stevig? Als zoontje er een keer in gaat zitten ofzo... Heeft iemand deze en hoe bevalt die?
Wij hadden eerst ook zo'n houten van Janod. Opzich een erg leuke poppenwagen, alleen als dochterlief ergens tegenaan botste liet het een mooie streep roze verf achter op de deuren en muren. Daar waren wij dus niet zo blij mee. Uiteindelijk een "echte" mini poppenwagen gekocht bij Bart Smit en die gaat nog steeds mee. Na 2,5 jaar speelt ze er nog steeds mee.
Hier een rieten poppenwagentje. Andere kindjes kunnen er niet in gaan zitten, daarvoor is hij een wat hoger dan die roze met stippen. Ons meisje heeft m ook gehad voor haar eerste verjaardag. Toen ze net ging lopen was hij te licht voor haar; gaf te weinig tegendruk. Maar nu loopt ze er kilometers mee. Erg schattig.
Wij hebben deze poppenwagen van prenatal, hij is stevig hoor, maar kiept wel gauw als dochter zich optrekt aan het stuur zeg maar, maar volgens mij is dat bij alle poppenwagens, (wij hadden er een paar pakken drinken in liggen dan kiept die niet zo snel) even een keer bij prenatal gaan kijken?