Wanneer paste jouw baby schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    En dan bedoel ik natuurlijk met een zachte zool, gewoon leuk voor de sier.:)
    Heb inmiddels een lade vol met de allerkleinste maatjes die ze 'theoretisch' zou moeten passen.
    ( staat er bv in het schoentje 0-3 maanden)
    Nou echt niet hè en ze is bijna 4 maanden!
    Ze is wel vrij klein, vorige week woog ze 5330 en 58,5cm...

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier pas slofjes aan gedaan toen ze een maand of 8 a 9 was, maar ook alleen op koude of gladde vloeren, thuis eigenlijk altijd blote voeten of sokjes.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier nooit schoentjes of slofjes aan gehad. Wat dikkere sokjes had onze knul altijd aan en in de zomer blote voetjes.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb geen schoentjes, hij heeft er nog nooit aangehad, alleen in de winter gewone sokjes

Als het frisser is vind ik van die sok achtige schoenen wel leuk bij sommige baby's, van die zachte dingen dus maar echte schoenen vind ik zielig.
    Geen idee waarom maar ik moet dan altijd aan een aangeklede paris hilton hond denken haha.
    Niet verkeerd bedoeld maar dat is mn gedachte :p

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ons zoontje past ze nu net.
    Hij begint nu met tijgeren/kruipen dus als hij dat volledig onder de knie heeft zal ik hem misschien wat vaker schoentjes aandoen. Maar nu gewoon blote voeten of sokken

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Toen ie 8 maanden was heb ik 'm babygympjes aan gedaan, leek me wel leuk, maar heb het eigenlijk gewoon bij sokjes of blote voetjes gehouden tot het echt koud werd...toen kreeg ie winterslofjes aan als we naar buiten gingen. Had wel babyschoentjes/slofjes gekregen van 0-3 maanden en 6 maanden maar die maten klopte van geen kant....

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier allerlei babyslofjes/schoentjes gekregen. Wat een ondingen! STaat misschien schattig, maar handig en nodig is het niet.

GEwoon lekker dikke sokkies als het koud is.

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier kreeg mijn dochter met 5 mnd shoesme babyproof.
    Dit omdat ze ging staan en steeds haar sokjes uitkreeg door eraan te trekken.
    Hier laminaat dus aardig koud.

Echte schoentjes met hardere zool hier met bijna 10 mnd oud.
    Maar dat moest wel want madam liep met precies 8,5 mnd al los.
    En toen had madam al maat 24.
    Probeer dan maar eens zachtere zool te vinden ;)

Ze liep natuurlijk ook al buiten gewoon mee.
    Dan laat ik haar niet op zachte zool lopen.
    Word na 6 ook aangeraden om voor een goede stevigere schoen te laten lopen.

9. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Mijn dochtertje is ruim 4 maanden nu en past net in de newborn bobuxjes. Zou ook van 0 tot 3 maanden zijn maar waren nog veel te groot.
    Als ze in de kindrwagenbak ligt draagt ze enkel sokjes, maar in de draagdoek krijgt ze zinder die slofjes toch echt wel koude voetjes

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hahaha, ik vind het gewoon cute staan! Maar nu is het net of ze klompvoeten heeft, zo groot en wijd allemaal.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Op de 1 of andere manier krijg ik Sylvano er niet in :(

12. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Ons meisje is geboreb met enorme smakpootjes (met dank aan vaders, die had dat ook bij de geboorte). Alle babyschoentjes, van die zachte flexibele dingetjes, heeft ze vanaf t begin gepast...

13. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hier heb ik 2 paar newborn schoentjes, 1 paar past ze wel, en 1 niet.
    maar doe eigenlijk nooit schoentjes bij haar aan, het ziet er zo groot uit bij haar omdat ze heel smal is. 63,3 cm en 5850 gram.

14. tuc

tuc Niet meer actief

onze dochter was heel klein, die was ook wel een maand of 5/6 toen ze de kleinste voor het eerst pastte.
    Onze zoon is wat groter en die had al snel van die babyschoentjes aan...zo cute, gewoon voor de leuk. Hij heeft inmiddels al 3 paar schoenen versleten;) Niet echt versleten natuurlijk..is nog niks mee, maar die passen niet meer. Nu heb ik knalrode all stars voor hem en voor het najaar bruine klaarliggen;)

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik had mijn dochter met een maand of 3 al van die leren ballerina's aan. Vind ik jUist fijn, iets om doe pootjes heen. Voor deze pop liggen er ook alweer een paar paar klaar!

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    mijn zoontje heeft alleen slofjes aangehad buiten met koud weer. Nu heeft hij al maanden blote voetjes. Ook als we ergens heen gaan. Sokken trekt hij meteen uit.

17. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hier nog niet eens geprobeerd of zoonlief in de schoentjes komt (6 maanden) aangezien hij theoretisch gezien geen schoenen nodig heeft omdat hij nog niet loopt of kruipt ofzo. Hier dus altijd blote voeten of sokken.Wel jammer, want heb wel nog schoentjes liggen. Maar om alleen aan te doen omdat het leuk uitziet hoeft voor mij niet.

Deel Deze Pagina