Nu het weer kouder wordt, is het weer tijd voor de voetenzak op de wandelwagen. Maar ons mannetje loopt ook prima en heeft dus zn schoenen aan. Maar het idee van schoentjes in de voetenzak staat me een beetje tegen (vieze bladeren, nat, etc) Hoe doen jullie dat?
nou schoentjes uit , en voetenzak dicht is warm genoeg hoor schoentjes gooide ik onder in de boodschappenmand en behalve die balderen lijkt het me ook lekkerdder zitten met sokken in de voetenzak ipv met schoenen beweegt wat makkelijker , minder stroef .
bij daniel op dn duur de voetenzak niet meer gebruikt, hij kreeg zn skipak aan, was ook warm genoeg. En als het daar te warm voor was nam ik een dekentje mee voor over zn benen
als ze schoenen aan hebben dan of zonder schoenen in de voetenzak of met schoenen en dan geen voetenzak. Hangt ook sterk van de leeftijd af: de winter dat dochter liep was ze bijna 2 en net 2 en had ze geen voetenzak meer maar een dekentje over d`r benen omdat ze al veel zelf liep. Zoonlief wordt deze winter 1,5 en zal dan wel lopen (nu loopt hij nog niet en ik heb er nog geen voetenzak in). Maar waarschijnlijk loopt hij nog niet veel en zal ik er deze winter nog een voetenzak erin hebben.