Mijn zoontje loopt eigenlijk altijd op sokjes of blote voeten. Hij loopt nu met 11 maanden en loopt op Naturino schoentjes. Zijn erg fijn omdat de neus ook beschermd is, zijn nog van mijn andere zoontje geweest en zien er als nieuw uit, dus voor die 60-70€ goede aankoop.,Nooit van die flex schoentjes gekocht.
Omdat ik deze van de link echt heel lelijk vind Maar on topic, ik had toen schoenen met flexibele zool van Shoesme. Heel fijn!
Ik persoonlijk zou er ook niet teveel aan uitgeven, dat doe ik wel als ze echt gaan lopen. Nu bij de Bristol bijv. schoentjes voor 25 euro. Is gewoon leuk voor in de buggy tegen de koude voetjes. Maar goed ik verwacht voor mijn zoon (15 maanden) dat ik pas over een maand of 4-5 loop-schoenen hoef te kopen.
Ik zie hier regelmatig Aapies in dit topic, maar ik lees daar ook wel hele slechte reviews over, wat is jullie ervaring?
Hier gingen ze tweemaal super mee tot hij eruit gegroeid was. Ook waste ik ze wel eens af onder de kraan als hij tijdens het eten weer alles onder z’n voeten had gesmeerd.
Hier heel tevreden over. Zitten goed, vallen niet uit en dochter trekt ze ook niet zelf uit. Heb ze nu nog steeds als gewoon slof voor binnen. En inderdaad gemakkelijk even schoon te maken. Dat was vooral nodig toen ze buiten kroop... Hoe snel die smerig werden toen, niet normaal. Maar even een vochtig doekje erover en weer mooi