Provocatie koemelk reactie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stephanie87, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Afgelopen woensdag hebben wij de 1e opnamedag gehad voor een blinde provocatie van mijn zoontjes koemelkallergie.
    Hij deed het goed en reageerde bijna niet ( weten niet of die dag wel of geen koemelk gehad heeft )
    Heeft die dag ook prima geslapen en eigenlijk niks aan de hand...
    Maar donderdag en vandaag....hij is de hele dag jammerig en zeurend huilen.....terwijl hij normaal heel goed zelf kan spelen en bijna niet bij mij komt..
    Heb hem nu de hele dag jammerend aan mijn been hangen en naar bed brengen is helemaal een ramp.....
    Hij krijst het uit zodra ik hem ik bed leg....ook de hele dag maagzuur terwijl hij gewoon netjes zijn nexium krijgt...
    Kan dit nog een reactie zijn van de koemelk of toeval dat hij zo is na het testen....
    Of teveel geprikkeld door het ziekenhuis?
    Weet het even niet meer, want dit staat niet op het lijstje wat wij moeten bijhouden 5 dagen.....
    Maak mij nu toch wel zorgen over de 2e dag dat gaat komen....
    Iemand ervaring mee?

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Geen ervaring, maar gewoon alles opschrijven wat je opvalt?

3. Stephanie87

Dat die ik sowieso al, maar dacht dat je meeste reactie dan woensdag wel moest hebben:)

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Zou ik ook denken idd. Kan natuurlijk zijn dat het pas later reactie geeft omdat de darmen niet meteen geïrriteerd zijn. Heeft hij woensdag 1x of de hele dag provocatie gehad? Wellicht is hij lactose intolerant, dan is de laatste fles misschien de druppel geweest???

5. Stephanie87

Hij heeft hmmmm even tellen zeker 5 keer wat gehad wat steeds oploopt de laatste fles was 195cc de grootste dus..die had hij om 12.45 en mochten om 16.00 naar huis ivm weinig tot geen reactie...

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Wat zegt google?

7. Stephanie87

Weinig hahahaha:)
    Denk dat als het maandag niet beter is maar even kinderarts Bel...
    Heb gister 2,5 uur een ontroostbaar kind gehad in bed....en zelfs na zetpil, extra nexium ( dit mag ivm dat ik normaal het minimale geef ), warm water en klein beetje melk nog niet rustig was....
    Mag 5 dagen aankijken maar pffff hoop zo dat we afgelopen woensdag de koemelk gehad hebben dat ik weet waarom hij zo reageerd....
    Maar na 1 stabiele maand is dit toch wel weer erg zwaar...voelt alsof we weer terug bij af zijn, maar ga ervanuit dat het tijdelijk is hahaha

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Als het de koemelk is zal het snel weer verbeteren, gezien hij geen koemelk meer krijgt.

Wacht af na de 2e dag in het ziekenhuis. Reageert hij dan hetzelfde; dan komt het door het ziekenhuis en de opname.
    Reageert hij niet; dan was dit de koemelk.
    Meer dan afwachten kun je haast niet.

Sterkte!

Deel Deze Pagina