Bunnies zijn net shoesme, ik heb beide merken gehad... De eerste schoentjes vond ik super, flexibel, maar goed aansluitend. Maar of ze stevig genoeg zijn voor je zoontje? Qua vorm en idee vind ik bunnies precies shoesme! Dus als die goed zijn, zijn bunnies dat vast ook. Succes!
Haha, nee! Ik ben alleen het city afgeweest . Zit die in de kromstraat zelf of daar bij de Elja? Kan er morgen wel eens heen fietsen of wandelen! Hebben ze daar veel kinder/babyschoentjes?
@All, bedankt voor het meedenken en zoeken!! Ik zet ze even allemaal in een lijstje en kijk er morgen nog even naar met mijn vriend . Eens kijken of we wat geschikts kunnen vinden. Via internet kopen/zien of ze goed kunnen zijn is erg lastig en om nou iedere keer die verzendkosten voor niets te betalen is ook niet leuk. 19831, nee, niet voor de korte periode waar hij ze voor nodig heeft.. Een spalk zou een optie zijn, maar dat wil ik liever niet. Cindy81, bedankt voor je aanbod. Welk merk zijn ze? En hoe is de hak qua stevigheid? (Kun je hem samendrukken, tot hoe ver loopt het stevige stuk door..)
Azucena heb je bij jullie een podo therapeut zitten? Die verkopen vaak ook goede schoenen die ook vergoed worden voor een groot deel door het ziekenfonds. Ze zijn niet machtig mooi maar wel wat je zoekt.
Antares, geen idee.. Maar ik weet niet of dat wel rendabel is voor dat half uurtje per dag . Mocht ik niks vinden voor de 18de dan zal ik het even aankaarten bij het revalidatiecentrum.. Cindy, dankje .
Wij lopen bij buchrhornen in oss. Tot nu toe vinden we nog wel goede schoenen. ...Altijd soort van basket bal schoenen met veters en hoog. ..Goede hak zachtere zool en stevig in de enkel. Maar die zijn er niet zo klein. .... Ik zou daar echt even kijken, aanbod is divers maar weet niet precies of ze zo klein hebben. ...ff navragen!
Zij verkopen iig bunnies en vanaf mt 19. Speciale kinderschoenenwinkel. Anders in de stad misschien in die schoenenwinkel naast de achteruitgang van de hema, tegenover de irish pub...?
Kiekske, TienTenen bedoel je volgens mij? Ik zie op de faceboek van king en queen dat de uitverkoop voorbij is , dan gaan ze mijn prijsklasse te boven. Maar kijken kan geen kwaad . Heb ik weer wat te doen morgen.. Antares, Oss ga ik niet zo 1-2-3 komen . Althans, de komende maand nog niet. Maar zie dat ze ook in Eindhoven zitten.. Ik kaart het aan bij het revalidatiecentrum mocht ik niks geschiktst kunnen vinden. Iemand ervaring met deze schoenen .. Staan nieuw op marktplaats.. ⥠Shoesme maat 19 - Babykleding | Schoentjes en Sokjes - Marktplaats.nl
Superfit Babyschoenen - Blauw - Zalando.nl Voor een half uur per dag binnen zou ik geloof ik vooral genoegen nemen met schoenen die goed zitten... Als is het natuurlijk wel fijn als ze niet extreem lelijk zijn.
Jochie babyschoentje voor jongens van Jochie - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Jochie babyschoentje voor jongens van Jochie - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Replay babyschoentje met elastiek van Replay - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Orange Babies leren babyschoentje van Orange babies - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Braqeez leren babyschoentje van Braqeez - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Replay babyschoentje met elastiek van Replay - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Orange Babies hoge veterschoen voor jongens van Orange babies - Kinderschoenen - Babyschoenen - Babyschoentjes - Schuurman Schoenen | Dat past me wel
Shoesme Baby schoenen | kleertjes.com Shoesme Baby schoenen | kleertjes.com Shoesme Baby schoenen | kleertjes.com Nike Footwear Baby Boys schoenen | kleertjes.com Braqeez Boys schoenen | kleertjes.com Braqeez Boys schoenen | kleertjes.com En wat duurder, maar misschien wel een optie: Shoesme Dreumes schoenen | kleertjes.com Shoesme Dreumes schoenen | kleertjes.com Timberland Shoes Baby schoenen | kleertjes.com Bunnies Shoes Boys schoenen | kleertjes.com
Hey azu, Ik heb nog een paar shoesme schoentjes liggen, volgens mij maat 19. Zijn wel gedragen door mijn zoontje dus wel wat gebruikerssporen. Je mag ze gerust proberen om te kijken of het iets voor je is. En als dat zo is dan is er in Valkenswaard ( jij woont er in de buurt toch) een kinderschoenen outlet waar ze schoesme verkopen en dan gaat de prijs nog wel... Laat maar weten, wil ze gerust komen brengen