Ik heb verschillende kleertjes te koop voor een jongen maat 56 ook heb ik verschillende kleertjes maat 62 te koop. Die zijn te vinden in een andere advertentie. Mijn zoontje zit inmiddels in maat 68 en heeft de meeste kleertjes maar 1x aangehad en sommige zelfs helemaal niet. Ook nog een spijkerbroekje van de hema en bij het grijze shirt en grijs gestreepte shirt met korte mouwen hoort nog een broekje die hier nog in huis ligt alleen nog niet op de foto staan. De verzendkosten zijn voor de koper, eventueel is alles in 1x te kopen. Hieronder de kleertjes maat 56 wit broekje villa hap
Hi Ingrid, Hier ook nog even een shoppinglist gemaakt Wil graag de volgende dingen: post 1 - wit broekje villa hap post 5 - grijs shirt villa hap post 6 - grijs vestje villa hap post 8 - wit/creme vestje prenetal post 9 - witte polo prenetal post 10 - wit shirt met print prenetal Wat wil je voor deze lijst hebben? Groetjes Anna
Hey Anna, goede smaak heb je Voor deze shoppinglist 17,50 doen? Stuur ik het tegelijk met je andere lijstje op!