te gek shirt! maat 0-6 maand (mt 68 zeg maar) uit de UK, ziet er nog als nieuw uit (bijna niet gedragen/gewassen) mag weg voor 10 euro (nieuw 30!)
2 meisjesbroeken H&M. de roze is een skinny mt 92 - 4 euro. de blauwe is maat 86, valt wat ruim. 3,50 euro. TEvens een zwarte legging prenatal mt 86 (niet op de foto) 1 euro
witte korte broek merkloos maat 80, lichtblauw is ducky beau maat 68 en de lange broek is maat 68. 3 broekjes voor 3 euro.
Meisjes salopette vingino maat 92. Broek is op de kuit maar kan worden omgeslagen. Kleur is groen. Absoluut niet verwassen! 15 euro.
2 zomerbroeken noppies, maat 74. De ene is blauw gestreept met geel detail op de kontzakken. de andere is zandkleurig. Per broek 4,50.
opvallende broek salty dog, maat 68 maar kan bij 74 ook nog aan! 2,50 euro. witte broek prenatal (zomer!) kan lang of met de knoop tot 3/4 worden omgeslagen - 2,50 euro.
Ik heb intresse in de zomerjas. Als ik het goed zie valt hij klein als ik hem met de jas 68 vergelijk. Met welke leeftijd droeg je dochtertje hem en hoeveel verzendkosten komt er nog bij?
mijn dochter droeg hem afgelopen jaar nog. Er zit een trektouw in het middel en de mouw is oprolbaar. Alleen, als ik zie hou oud jouw meisje is denk ik dat hij wel wat te groot is. Mijn dochter was 1,5 - 2. Verzendkosten weet ik niet, ik wil proberen 'm in een envelop met 2,20 aan zegels erop te versturen.
Ze is groot voor haar leeftijd maar zo groot denk ik ook weer niet helaas. Vind het een pittig kleurtje, succces met de verkoop. Moet denk ik op zoek naar 86.
Jongens, het ligt mij hier in de weg en ook nog stof te verzamelen...dus een beetje serieuze biedingen en het mag weg!