kennen jullie dit en hoe doe ik dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo!

ikheb bij de baby-walz een set besteld om haar handje en voetje te gipsen zeg maar
    je moet dan eerst ene malletje maken dat moet hard worden en dan moet je er gips in gieten

is er toevallig iemand die ditkent en het ook gemaakt heeft
    hoe kan ik dit nou het beste maken?

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oeh, ik heb dit ook gedaan toen Eliza 6 maand was. Ik heb het deel waarin je de mal maakt in 2-en gesplits zodat ik alle 2 kon doen.
    Ik heb het appart van elkaar gemaakt.

En zo makkelijk is het nog niet zoals het op de verpaking staat. Eliza had nooit het handje of voetje zolang stil tot het spul goed opgedroogd was.

Succes ;)

3. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

Wij hebben het ook gedaan met onze kleine,alleen het voetje wou omdat hij de handje niet sil kon houden.
    En staat op de verpakking hoe het moet best makkelijk maar wij hebben geen ijskoude water gedaan maar iets warmer anders is het zo koud voor de kleine.En dan beweegt de kleine misschien ook wel wat minder als het water niet te koud is.

Suc6 he

Liefs Jessica

4. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    :)

5. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij hebben het bij de geboorte gekregen, maar nog laten liggen tot ze ouder zou zijn en handje/voetje minder zou gaan bewegen. Voetje gaat nu denk ik wel lukken. We hebben pas op een canvasdoek met vingerverf ook geprobeerd een hand-voetafdruk te maken, maar dat ging ook al heeeel moeilijk. Resultaat een grote vlek erbij (geeft het weer iets extra's).

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    zou het misschien wel te doen zijn alls ze bijv slaapt?

en waarin hebben julliehet gedaan dan een grote bak ofzo?

ik wil het ook apart van elkaar gaan doen maat het is inderdaad moeilijk om haar handje of een vuist te krijgen of helemaal recht

@kalush is het nog wel een beetje gelukt dan?
    want op de verpakking staat dat bewegen niet veel kwaad kan...

7. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ook ik heb het geprobeerd, maar ze ging er meteen in kneden. Dus het was geen succes. Als ze slaapt zou bij Sam niet gaan. Die wordt meteen wakker als ik op haar kamertje kom.
    Succes ermee!

Deel Deze Pagina