Schoentjes maat 16/17

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door taatje, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @ons wonder Hij heeft hele kleine voetjes hoor normaal met 14 maanden hebben ze al maat 18/19/20 zeg maar.

Hij past zijn babyslofjes nog gewoon

2. Niet meer actief

Ik schrok al... want hier kon joaquin zijn slofjes gelijk al niet meer aan ;) .... maar goed paps heeft maat 46,5 en mams 41 dus allebie grote stappers

3. kristel

kristel Niet meer actief

Dat zijn inderdaad erg kleine voetjes. Misschien dat de ene schoen kleiner uitvalt dan de andere. Anders zou ik goede leren slofjes kunnen kopen. Voor de voet is dat zelfs beter, alleen is het niet handig voor buiten. Heb je de voeten op laten meten bij een schoenenwinkel? Ik heb wel eens bij een schoenenwinkel meegemaakt dat de voeten worden gemeten terwijl die zit ipv staat en dan komt er ineens een maat kleiner uit. Maar ik neem aan dat je je wel laat voorlichten door verschillende winkels en die kunnen je misschien wel tips geven.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
  5. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline loopt ook al 2,5 maand maar alleen als ze buiten is loopt ze op schoenen anders altijd op slofjes van Oxxy veel beter voor de voetjes.

Yeline is in maatje 18 begonnen dus ik hoop dat je ze in maat 17 vind ;)

6. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    even heel erg off-topic maar onzewonder, mag ik vragen welke maat dat ajaxshirt is dat Joaquin aan heeft en waar je het vandaan hebt?

7. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Wij hebben kleine bikkemberg schoentjes maatje 16 ,en puma's maatje 18 maar die hadden ze ook nog kleiner. De bikkembergs hebben we in een kinderschoenenwinkel gekocht en de puma's bij coach. Heel veel succes ermee!

xxx

Deel Deze Pagina