ik heb het verpest...:(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pindakoek, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    In het kort...kleine is verkouden en krijgt nu drie tandjes tegelijk. ..werd snachts wakker en zag dat ze hele droge mond had moest ook hoesten dus dacht klein beetje melk kan geen kwaad, opvolgmelk. Uhum...nu komt ze dus al 3 nachten rond 3 uur dat ze wakker is...wat moet ik nu doen??

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    niet meer geven :p

Nee snap dat het vervelend is, hier hadden beide kids dat ook met periodes dat ze snachts ineens dorst hadden en weer dronken. Maar ik begon ten eerste met minder melk erin te doen, verdunnen dus...na 3 nachten was het alleen water. Dat was niet zo lekker......;) dus blieften ze het niet meer..en werden ook niet meer wakker.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt niks verpest hoor! Gewoon proberen het weer af te bouwen, bv steeds meer verdunnen, steeds wat minder geven.

4. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Tja wij zitten eigenlijk nu met hetzelfde probleem. Ze slaapt vanaf 4 maanden de nachten door en werd nu steeds hysterisch wakker, de enige methode om haar weer aan het slapen te krijgen was een flesje melk. overdag wil ze trouwens geen fles;) Omdat mijn man lange dagen maakt en pas rond 11 uur op bed ligt en om half 5 weer opstaat om te gaan werken...... en ze telkens tussen 2 en 3 wakker word, word je daar behoorlijk wanhopig van. Als ik haar water (of iets anders voor de dorst) geef dan blijft ze huilen en na melk gaat ze meteen weer verder slapen tot uurtje of 7. Het is eigenlijk kiezen voor de weg met de minste weerstand zodat we nog enige uurtjes kunnen slapen. Maar ik wil er wel weer vanaf. Mijn man gaat binnenkort dichter bij huis werken en kan dan lekker om half 7 opstaan en dan wil ik wel weer proberen terug te gaan na een hele slapende nacht door het afbouwen met haar melk, dan is het wat minder erg als ik wat weerstand krijg. Overdag eet en drinkt ze voldoende, dus echt honger/dorst kan ze niet hebben, maar ze drinkt zo een 200cc melkfles weg en vraagt dan om nog meer...:)

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier gingen dat soort periodes vanzelf over als het 'probleem' over was (verkoudheid weg, tandjes door etc).

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Idd steeds minder geven en zwaar verdund.
    Onze dochter krijgt bij uitzondering alleen nog een bodempje warm water, haha.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gewoon geven, gaat ook vanzelf weer over. Ze wordt niet wakker voor dat flesje, ze wordt wakker omdat ze zich niet fijn voelt. Als een flesje melk dan helpt om weer verder te slapen: lekker doen.
    Je hebt niks verpest iig hoor....

8. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ik ben het eens met Rozemarijke, gewoon aan toegeven dan gaat het vanzelf wel weer over als ze zich beter voelt.

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor het antwoorden, ze is vannacht niet meer wakker geworden, heeft zelfs van 20.00 tot 6.45 geslapen! hopelijk blijft het zo..;)

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zie je nu wel, waarschijnlijk gewoon een fase. :)

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Soms is het niet de honger hoor. Hier is 4 uur ook een vaste prik. Dan geef ik hem zijn speen en slaapt hij weer verder. En de andere nachten komt hij helemaal niet. Maar als hij komt is het altijd rond dezelfde tijd en niet om te eten. Hij krijgt geen nachtvoeding sinds vlak na de geboorte namelijk.

Deel Deze Pagina