Babyzwemmen en verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fritsie, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Klein vraagje: morgen willen wij weer gaan babyzwemmen (ze vind het fantastisch!) alleen heeft ze een verstopt neusje/verkouden. Van de week was het erger, is dus alweer op zn retour, en ze heeft geen koorts.
    Kan het kwaad om te gaan?

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.934
    3.945
    113
    De meningen zijn daar over verdeeld...

Ik ga zelf niet zwemmen met mijn dochtertje als ze erg verkouden is, als ze water binnen krijgen is er grote kans dat de bacterien/bacillen van de neus naar de oren stromen (omdat alles met elkaar in verbinding staat) en dan heb je een grote(re) kans op oorontsteking.

Jouw kindje is nog klein dus als je er goed op let dat ze geen water in de oortjes/mond krijgt valt het misschien mee.
    Bij mijn dochtertje lukt dat niet meer, spettert te hard ;)

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb het wel gedaan alleeen als ze heel verstopt is gaan we niet onder water

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zou het denk ik niet doen en gewoon een weekje overslaan.
    Ik ben eigenlijk meestal niet zo flauw wat dat betreft.
    Maar ik vind babyzwemmen altijd zo'n onderneming en als je meisje zich misschien niet lekker voelt dan zou ik haar gewoon lekker thuishouden.

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij gaan eens per maand in het weekend, vorige keer was dochter ook verkouden, geen koorts, wel vrolijk. Wij zijn gewoon gegaan, en ze vond het heerlijk, ook gewoon alles gedaan, ook onderwater.

Deel Deze Pagina