Ik kan het niet anders omschrijven, mijn dochtertje slaapt als een neergestorte pinguin... op haar buik, armpjes langs naar lichaam naar achteren en kont omhoog Slapen jullie kindjes ook zo raar? Heb het zelf uitgeprobeerd, maar het ligt echt verschrikkelijk..
Kinderen zijn nog een stuk soepeler. Zelfs die van drie slaapt nog regelmatig met zijn billen omhoog. Het blijft er grappig uitzien.
Haha! Ik moest erg lachen om je omschrijving. Onze zoon (6 maanden) slaapt ook zo. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik vind het erg oncomfortabel. Hij slaapt echter erg goed in die (neergestorte pinguïn) houding. Zal er wel bijhoren dus
Mijn jongste slaapt ook zo en mijn neefje van 7 ook Ze lijken het erg lekker te vinden maar mijn oude lijf kan dat niet meer hoor hahahaha
Haha, leuk omschreven maar zo valt mijn zoontje ook in slaap!! Ik heb de neiging hem goed te leggen, maar het zal wel lekker liggen
Haha ik dacht, wat krijg ik te lezen als ik dit topic open... Maar mijn dochter slaapt eigenlijk altijd zo! Tenminste, ze gaat zo liggen als ik haar naar bed breng. Grappig gezicht is het hè?
Hahaha lachstuip om je titel... maar hier ook hoor.. niet elke nacht, hij ligt ook vaakgewoon op zn buik. Gister lag hij dus wel "face down ass up" zoals mijn vriend het subtiel omschrijft. Erg grappig inderdaad, dat kan toch nooit lekker liggen zou je zeggen...
Onze oudste deed dat ook, de jongste begint er nu ook steeds meer mee, dus kennelijk is het toch wel een comfy-houding ofzo.... Heb je die Dampo-reclame wel eens gezien??? Eerst zie je een kindje zo slapen en vervolgens een vent van tegen de 60 ofzo Inmiddels slaapt de oudste met een kussen en valt het me op dat ze nu juist veel meer op dr rug slaapt... met de bovenkant van haar hoofd tegen de onderkant van haar kussen. Maar ook hier bij het lezen van de titel hoor en daarna
Hier heeft ze ook een tijd zo gelegen ja. Nu niet meer. Zag er wel grappig uit ja. Vraag me ook soms af of dat ze zo wel lekker ligt, sommige houdingen zijn echt erg.
haha zit hardop te lachen... Maar Nina slaapt al sinds ze 3 weken oud is het liefste zo en dat doet ze nu nog steeds... Vind ze echt heerlijk
Hahahaha geweldige omschrijving.. Hier ook een manneke da zo slaapt! Alleen hier 1 arm langs z'n lijf en de andere z'n duim in z'n mond.. Zo lief!!