boeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door clarike, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    mathijs boert de laatste tijd de hele dag door, op zich geen probleem als het bij alleen overdag blijft. maar nu wordt hij 'snachts ook steeds wakker, omdat er een boer dwars zit. als je hem uit bed haalt komt er vaak wel een boer en gaat hij vervolgens weer lekker liggen om te slapen, maar een minuut of tien later herhaalt dit verhaal zich weer. Zo zijn we vaak wel een uur bezig met als gevolg dat hij zo wakker is dat hij dan niet meer kan slapen en we dus nog langer bezig zijn. Wie herkent dit en heeft wat tips, want hier worden we echt niet vrolijk van!
    groetjes Clarike

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    misschien heb je een te grote speen op je fles dat hij heel veel lucht naar binnen krijgt tijdens het drinken? ik weet het ook niet hoor maar dit kan natuurlijk wel.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn boert ook de hele dag door. En het is erger geworden sinds ze vaste voeding krijgt. Volgens mij slikt ze veel lucht mee naar binnen met happen van een lepeltje

Ik heb helaas geen tips. Na de laatste fles laat ik haar boeren, dan krijgt ze een schone luier en als ik haar dan oppak laat ik haar meestal nog een boertje doen. Helaas geen garantie dat er geen boertjes meer dwars zitten

4. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Hij krijgt bv, dus dat kan het niet zijn. heb net maar eens een osteopaat gebeld. Zij linkte het vele boeren met het niet lukken van het uitbakeren en denkt dat ze er wat aan kan doen, ze vermoed dat er of iets met het middenrif, of iets met het maagvlies aan de hand is. Moet helaas nog wachten tot 9 juli voor we terecht kunnen. Dat wordt dus nog even doorbijten met de slechte nachten :cry:

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    heel veel succes ermee!

Deel Deze Pagina