schoentjes/sandalen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MSL12, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    hoi ik ben op zoek naar nieuwe meisjejs schoentjes/sandalen maar weet niet zo goed wat handig is ze had een paar van shoesme babyproof smart en zijn nu dus te klein ze loopt nu zo 2-3 weken zelfstandig is het dan al goed om over te stappen naar een bijv extreme flex of gewoon schoentje of nogmaals voor eerste stapjes schoentjes te kiezen met hele flexible zool?

Sowieso zie ik niet echt flexible sandaaltjes volgens mij voor het warme weer.

ik ben in 2 echte kinderschoenen winkels geweest en de een kwam op 21 uit en de ander 22 heb wat diverse schoentjes gepast en wisselt echt kwa model denk ik wat beter zit lastig ook dan weer met zoeken naar een goed schoentje.

Ook huilde ze erg wanneer ze andere schoenen aan kreeg terwijl als ik haar oude babyproof schoentjes pakte ze weer moest lachen is dat een teken dat ze toch dat fijner vind lopen of is het gewoon kwestie van gewenning?

2. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch nog wel flexibele nemen hoor. En dat ze moet huilen is denk ik wennen. Mijn meisje heeft ook heel hard gehuild toen ze haar eerste schoentjes aan moest.. ze wilde er liever niet op staan. Na 3x aandoen was het ok en nu geeft ze ze zelf aan als ik haar aankleed. Pas sandaaltjes gekocht, gelijk over haar toeren. Die moeten we dus nog even oefenen ;)

Ik heb ze wel gezien hoor, sandaaltjes met flexzool, alleen heb je aan mij niet zoveel want ik weet het merk dus niet meer. Haha. Ik lees even mee!

3. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    niemand tips voor open schoentjes/sandalen die flexible zijn?

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ipanama's zijn heel flexibel

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Sandalen lijken me niet de beste optie als je kindje net stapt. Twee dingen zijn dan belangrijk: een flexibele zool, en een harde en onbuigzame hiel. Die tweede is niet combineerbaar met een sandaal, vrees ik.

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zou met een flexibele zool nemen. En ik spreek de post hierboven juist tegen, want het is juist belangrijk om een (dicht) schoentje te nemen zonder hielversteviging. Als het goed is zitten er in de flexibele schoentjes ook geen hielversteviging. Je zou eens naar het merk Elefanten kunnen kijken. Zijn misschien niet altijd de mooiste, maar zijn wel hele goede schoenen en daarvan zijn er ook open schoenen met een flexibele zool.

7. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina