Hallo, Ik wil graag een draagzak aanschaffen. Ik zit te twijfelen tussen een Beco butterfly 2 en een bondolino. Misschien iemand die mij kan helpen beslissen? Mijn dochtertje is net 3 maanden en 5 kilo.
Ik ben van van de bondolino. Hij is super makkelijk om te doen. Doordat hij geen gespen heeft hoef je niks te verstellen en is ie zo "omgeknoopt". De beco ken ik niet, dus ben een beetje bevooroordeeld hihi!
Ik heb veel draagzakken gehad, maar een tula draagt voor mij echt het aller lekkerste Die zit zo veel comfortabeler dan alle anderen.
Ik weet niet hoe groot je kindje is, maar mijn dochtertje past nu pas een beetje fatsoenlijk in de Bondolino. Daarvoor vond ik hem te groot. Ze heeft nu maatje 62 en is bijna zes maanden. Als ik het nog eens moest doen, kocht ik een Tula.
Hier groot voorstander van de beco... Ook storchenwieche geprobeerd maar die haalde het niet bij comfort vd beco. Ik zou dus gaan voor de beco Ook nu nog heerlijk dragen op de rug!
Geen ervaring met andere draagzakken, maar ben fan van de bondolino. Ideaal ding! Heb wel de eerste paar maandjes vooral een rekbare draagdoek gebruikt (tricotslen) Dat vond ik voor m'n zoon het prettigst. Voor mezelf ook trouwens, gebruikte hem vooral binnen Je kunt op verschillende sites volgens mij proberen welke je het prettigst vindt via een uitleen. Dacht dat babybij die ook had, maar ben er niet zeker van.
Hier prima ervaringen met de bondolino, maar dragen is persoonlijk...... Wil je gespen etc, of simpel knopen. Draag jij alleen, of je partner ook. Bondolino heb ik vanaf geboorte gebruikt. Beentjes heb je dan in kikker houding in de zaak, vond ik niet te groot. Baby was 6 pond...... Het mooiste is als je het even kan uitproberen. Kan via babybij
zoals je hoort zijn de meningen heel verschillend, en dat komt doordat iedereen een andere lichaamsbouw heeft en er dus niet één antwoord is wat de fijnste of de beste ergonomische drager is. mogelijk kun je bij een consulent in de buurt wat dragers proberen voor je er één aanschaft? Er zijn ook webshops die dragers verhuren zodat je ze kunt proberen?
Ik heb de Beco Butterfly, en ben daar heel blij mee. Ik heb mijn dochter vanaf 2 maanden tot 1,5 jaar erin gedragen (toen werd ik zwanger van mijn 3e kindje) Nooit geen last gehad van mijn rug, kon makkelijk een aantal uur achter elkaar dragen. Wel is het een keer alle gespen echt goed instellen. Als je met meerdere personen wilt dragen dan is een andere draagzak, bijvoorbeeld met klitteband verstelbaar, wellicht handiger.
Ik heb de bondolino. Heb m bij jongste zoontje veelvuldig gebruikt en m'n dochtertje van nu zeven weken woont erin ivm reflux. Heb geen ervaring met andere zakken. Sinds vandaag kunnen beentjes eruit.