wat doet jullie kindje 's avonds in bed aan? ik heb nu romper met korte mouw, pyama met lange mouw en broekje en daarover heen een dekentje maar omdat ze zo druk is wil ik overgaan op een slaapzakje maar wat moeten ze daaronder aan en wat is dan met dit weer beter? een slaap zak met lange of korte mouw? en daaronder dan pyama met lange mouw? en ook nog een dekentje erover? groetjes chantal
hier slaapt hij in een romper met lange mouwen of als het wat kouder is een romper zonder mouwen en een shirtje. Daaroverheen een dun slaapzakje. Ik heb al wel 2 vellux dekentjes erop liggen. slaapzakje met mouwen ga ik pas gebruiken als het echt koud is.
Hier slaapt C nu in een romper met korte mouwen of geen mouwen, een pyamatrui en een slaapzak zonder mouwen. En vaak leggen we er nog een dekentje/lakentje over, maar dat ligt nooit lang netjes.. In de zomer had hij soms een pyama-t-shirt of alleen een romper aan in een dunne slaapzak. In de winter kan hij er nog een broekje bij, of een romper met lange mouwen om de pyamatrui. Slaapzak met lange mouwen heeft hij alleen aan bij mijn ouders.. Maar daar is het 's winters soms erg koud (geen verwarming boven, dus dan kun je wolkjes blazen).
Hier een slaapzakje zonder mouw, romper zonder mouw dun pyama shirt met mouw pyama broek lakentje en dun dekentje de laatste 2 beginnen we mee maar binnen het half uur zijn die van hem af......
Fae is nog wat kleiner, maar slaapt momenteel OF: in een rompertje met korte mouwen, pyamabroekje + pyamatruitje en dan 1 dekentje en als ze koud aanvoelt s avonds met een 2e dekentje OF een rompertje met lange of korte mouwen (dat verschilt) pyamabroekje en dan in een slaapzak met mouwen. Als ze geen mouwtjes heeft, lukt het haar nog weleens haar armen uit de mouwen te krijgen (1x gelukt) , maar met mouwen en zeker met lange mouwen, lukt dat niet, stof over stof gaat te stroef. In principe ligt ze in een slaapzakje, maar als ze die onder spuugt of zoals gisteren dat ze haar prikjes had gehad, dan dus onder een dekentje. sokjes wisselt ook eigenlijk...
Op Eva's kamer is het nu 20 graden en ze slaapt met een romper met lange mouwen, shirtje met korte mouwtjes en een slaapzak zonder mouwen (niet heel dun, maar ook niet erg dik). Maar ze is echt een kacheltje hoor, de temperatuur in haar kamer daalt niet omdat ze zelf haar kamer verwarmt .
Mijn dochter is al wat ouder maar ze slaapt in een romper, daaroverheen een pyjama. Dan een dun slaapzakje en een dunne deken. Maar het is 's nachts echt koud op haar kamer dus dat mag ook wel.
Hugo slaapt in een (winter)slaapzak zonder mouw, als het straks NOG kouder wordt kan ik er mouwen aanritsen. In de slaapzak heeft hij nu sinds een paar weken een pyjama aan MET mouwen en een lange pyjamabroek (sinds een week) daarvoor had hij alleen een onderbroek aan. O ja, onder zijn pyjama heeft nog een hemdje aan.
Pyjama met lange mouw, slaapzak zonder mouw en een lakentje. Als het kouder wordt komt er een winterslaapzak en deken bij.
Hier een romper met lange mouw, dun pyamabroekje in een wat dikkere zomerslaapzak slaapzak zonder mouwen onder een wollen dekentje met laken.
hier een romper met korte mouw, pyama met lange mouw en broek en een "tussen"slaapzak. en een deken. wordt het koud dan een winterslaapzak. en evt een extra deken.
Mijn meis heeft een pyama met lange mouwen aan. (ook het broekje) en daarover een slaapzakje zonder mouwen. En dan nog onder dr dekentje! Als het kouder word straks een dikkere slaapzak!
Een normale katoenen slaapzak met lange mouw, rompertje met korte of zonder mouwtjes, en een lakentje en voor de helft een dekentje. Als het koud wordt, kunnen we een dubbele deken doen en/of pyamaatje erbij.
mijn dochtertje(6weken) heeft een rompertje met korte mouwtjes een pyjama pakkie en een slaapzak aan daarover nog een dun dekentje tis bij ons boven erg koud
Jaydienne slaapt met rompertje en sokken,of maillot en pyama plus deken als het koud is eventueel 2 dekentjes.En strax als het kouder wordt: rompertje,maillot,pyama en lange mouw slaapzak. Bij ons op de kamer is het best koud.
Sasha slaapt in een rompertje, met daarover heen een pyama truitje (nog niet dr broekje) en ze heeft een (winter) slaapzak aan, waar ik de mouwen vanaf heb geritst. Soms leg ik haar dekentje eroverheen, maar dat blijft nooit zo lang liggen. Wij hebben thuis ook absoluut geen isolatie en het is echt superkoud snachts.