Hier al vanaf het prille begin aan de Zootjes. Heeft maat S en maat M al versleten en draagt nu een paar Oxxy's in maat L. Voetjes zijn al dik 12 cm. Zootjes vindt je op marktplaats al voor een dikke 20 euro. En die kunnen ze best een tijd aan hoor dus duur kan ik dat niet noemen. Ik ga wel nu een paar extra halen die hij dan altijd thuis aan heeft want hij tijgert het hele huis rond dus die dingen zien er al snel niet meer uit.
Ik heb voor Mick Oxxy's. Die zijn er in allerlei kleurtjes en 14.95 euro. Ik was er erg tevreden over: makkelijk aan te doen (klittenband) en blijven goed zitten. Hij had er goed grip mee! Je kunt ze oa via hun website bestellen. Groetjes, Emma
Hier ook fan van roosjes.eu. Je heb daar tussenmaten en bovendien kun je zelf kleuren en combinatie's samenstellen .. is wel zo leuk nou. En bovendien zijn ze goedkoop.
ik weet nog niet welke, maar ga dit weekend ff op alle sites die jullie hebebn genoemd kijken! Leuk! Daar zitten vast ook slofjes bij die mn vriend ook stoer genoeg vindt! Ik laat weten wat het geworden is (misschien wel twee paar...)!
Ik heb gisteren voor Elena sokslofjes gehaald bij de H&M met antislipzool. Geweldig vind ik ze, Elena loopt er lekker op en haar voetjes worden warm gehouden. Ik vind het heel erg moeilijk om de juiste schoentjes voor buiten te vinden. Sowieso weet ik niet wat nou beter is, leren slofjes of lichte schoentjes of juist laarsjes, juist omdat ze nu net loopt. Pf, moeilijk hoor. Maar goed ik heb voor nu maar ff nog leren slofjes gehaald bij de V&D.
Hier ook fan van A@pies en Demi kruipt en staat al dus ook in die houdingen goedgekeurt IK had wel andere slofjes en schoentjes gekocht, maar als ik haar dan uit de buggy of uit het fietsstoeltje pak, liggen de schoentjes op de grond en dat heb ik bij de Aapies niet. Dat vind ik wel erg fijn. Maar de roosjes en die andere die hier genoemd worden ook onder de 20 eurie zien er ook interessant uit. Wellicht dat ik ook daar ngo een paar bestel. Ik wil nog iets wat ook leuk staat bij rode en oranje kleding. Ze draagt veel roze of kleuren waar roze bijpast, maar niet alles natuurlijk.
ik heb al verschillende malen slofjes besteld bij aapies.nl. Bevalt prima. Je moet even de voet goed opmeten en dan in de maattabel kijken bij het slofje van je keuze. deze slofjes zijn maar 15 euro pst.
Iedereen is hier druk in de weer met slofjes.... Eva loopt op blote voeten . Ze loopt sinds ongeveer een maandje door de box en langs de tafel, ik dacht dat blote voeten dan het beste was (sokken trekt ze uit). En glijden ze met slofjes ook niet eerder uit?
Ik heb even op wat sites gekeken, en die slofjes zijn wel heel leuk! En niet zo duur... misschien sowieso wat handiger dan sokken .
@Snoopy: hier ook zoveel als maar mogelijk op blote voeten. Alleen soms is het daar toch wat te koud voor. En als je met een kleintje naar buiten gaat voor dat die loopt en het is wat fris weer of wat regenachtig dan vind ik slofjes ook wel prettig.
@snoopy1979, hier tot voor kort ook altijd blote voetjes, maar dat is nu toch echt te koud op onze laminaatvloer (zonder vloerverwarming). (ikzelf loop overigens ook 3/4 van t jaar op blote voeten, ben dat zelfs zo gewend dat ik t wel eens gepresteerd heb om in de winkel tot de ontdekking te komen dat ik geen schoenen aan had ) Hier in huis loopt ook niemand in zijn schoenen trouwens. Leren slofjes kunnen geen kwaad voor de voetjes, zijn beter als schoentjes. Als mijn meisje straks goed kan lopen krijgt ze ook alleen buiten schoenen aan.
kleine voetjes.nl lieve voetjes.nl bij de ene kostyen ze 23,95 bij de andere 15,00 Maar het verschil is wel duidelijk Ik heb nu het 3e paar besteld bij kleine voetjes en ik ben zeer tevreden!