Schoentjes? Slofjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yake, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa trekt ook haar sokken en sloffen uit.
    kheb van mn buuf gebreide slofjes gekregen met een vetertje erin.
    ze zijn wel glad aan de onderkant maar kheb nu ook een vetertje in haar superwarme anti slip sokjes gedaan. gewoon van wol een veter gemaakt (vlechten) en dan met een haaknaald door het sokje heen doen.
    ik weet alleen nog niet hoe de sokjes het gaan overleven als ze een paar keer gewassen zijn.

liefs doris

2. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,

Voorlopig hier nog blote voeten of antislipkousen of pantoffeltjes.
    Ik vroeg me ook af, vanaf wanneer mogen ze eigenlijk echt schoentjes. Is dat vanaf dat ze goed zelf kunnen lopen? Mijn zoontje loopt rond de tafel en aan de stoelen maar hij houdt dus nog alles vast en zet zijn voetjes dus nog niet perfect.

gr

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij kan je het beste echte schoenen aandoen als ze een aantal weken goed los kunnen lopen. Is beter om hun balans te vinden geloof ik als ze goed de grond kunnen voelen. Eva krijgt hier dus pas echte schoenen als ze een tijdje goed kan lopen. En misschien eerder voor als ze buiten wil lopen, want dat is dan midden in de winter, lijkt me een beetje koud met dunne slofjes.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Edelweisje: wij kregen advies van een goede schoenenzaak om pas schoenen te kopen/aan te trekken als ze minimaal 20 meter zelfstandig kunnen lopen. Dus dat hebben wij ook gedaan. En dan nog alleen de schoenen aan als we buiten gaan lopen.

5. daantje32

daantje32 Nieuw lid

21 okt 2008
    1
    0
    0
    ok mijn zoontje gebruik lederen sofjes. wij hebben ze van Baby Paws. Deze zijn en makkelijk aan te trekken (dus ook handig voor papa) en blijven erg goed zitten. hij heeft nu zijn tweede paar en we zijn zeer tevereden. je kan ze gewoon bestellen op hun site. Wat betreft echte schoenen kregen wij ook het advies te wachten tot hij een flink stukje kan lopen dan mag hij naar zogenaamde flexschoentjes. hierop kunnen ze ook buiten open. voor binnen was het advies om slofjes te blijven dragen.

6. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Ja deze mening deel ik volledig met je! Merci voor het advies.
    Momenteel zou mijn zoontje al es durven alleen staan en lopen aan 1 hand lukt ook maar het alleen lopen zit er nog niet in hoor. Dus voorlopig nog pantoffeltjes hier.

gr

Deel Deze Pagina