Boertjes en windjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beertje22, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo dames,

Ik zat eigenlijk aan het volgende te denken... Ik ben nu nog zwanger... MAARRRR.... als straks het kindje geboren is hoe moeten we dat dan doen en tegen houden qua boertjes/windjes laten?
    Op dit moment doen we het gewoon normaal, wat ieder mens doet. Maar ik vind het een beetje onbeschoft en niet netjes staan en daar is mijn vriend het ook gelukkig mee eens. Dat als we bijv bij 1 van onze ouders zijn(opa en oma) of bij mij broer(oom) dat het dan een boer/scheet gaat zitten laten. Kijk als het baby is dan kun je het nog niet tegen houden.. maar op een bepaalde leeftijd denk ik toch wel? Hoe doen jullie dat? Dat vraag ik me eigenlijk af, vandaar dit topic!
    En tuurlijk zullen wij ons dan eigen ook in moeten houden. Snappen jullie wat ik bedoel?

2. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Hihi ik vind het wel een grappig topic...

Hier laten ze wel eens per ongeluk een boer, ze zeggen dan netjes sorry. En de oudste moet wel eens een scheetje en verkondigd dat altijd met: ik ga even naar de gang een scheetje laten.

3. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Haha de dingen waar je je druk om kunt maken tijdens je zwangerschap he ;)

Komt vanzelf goed. Als ze klein zijn speel je hier vanzelf heel natuurlijk op in. Je begint met op een grappige manier tegen je peuter zeggen dat hij een kleine viezerik is. en hoe ouder het kindje word hoe serieuzer je grapjes worden tot ze doorhebben dat je dat niet hoort te doen in gezelschap. groeit er vanzelf in.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pff dat is wel heeeeeeeeeeeeel erggggg voor uit denken.

Scheetjes laten in het openbaar is niet netjes maar tegen houden is ook zo lastig. haha.

Heb mijn kinderen geleerd om pardon te zeggen als het gebeurt. Boeren kan je bijna niet tegen houden. Scheten ook niet als ze zo klein zijn kun je dat nog niet echt van ze verwachten en later leg je uit als ze het voelen aan komen of ze hun hand voor de mond kunnen doen of de andere kant op kunnen kijken. En met scheetjes even de gang in lopen of wc. Maar het gebeurt mij ook wel eens moet ik hoesten laat ik meteen een scheet haha. Soms kan je er niks aan doen haha.

Bedoel je dit?????

5. KimK

KimK Niet meer actief

Wat een vaag bericht! Wat bedoel je nu eigenlijk?

6. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Ze bedoeld dat ze zwanger is, niet kan wachten tot de kleine er is en nu met allemaal hele bizarre gedachtes in haar hoofd zit waar ze niets aan kan doen want dan doen die rare hormonen nou eenmaal!

de een grapt erom samen met manlief of vriendin en de ander opent een topic...

leven en laten leven voor iedereen begint te zeiken. want komop hebben we niet allemaal van deze rare gedachtes gehad bij onze eerste zwangerschap? Je ziet namelijk je hele toekomst al voor je en weet precies hoe je je kind gaat opvoeden in gedachten enzo :D

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

lol, eh.. nou als ze een bepaalde leeftijd hebben dan zeg je dat het niet beleefd is om te boeren in het bijzijn van anderen. Opgelost.

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Meid, je maakt je veel te druk. Nu al:D

Kinderen vinden het juist leuk om met hun lichaam rare geluidjes te maken. Dan heb je nog een poep/plas fase, waarbij ze moeten lachen om alles wat daarmee te maken heeft. Of ze roepen continu poep in het openbaar.:p Of ze zijn apetrots op wat ze in de wc achterlaten en moet mama gaan kijken:D

Zelf zou ik er niet veel aandacht aan schenken. Als je laat merken dat het heel normaal is om te moeten boeren en scheten te laten, maar dat dit niet netjes is om in het openbaar te doen, net als poepen of plassen, zal het zo'n vaart niet lopen. Dan is de nieuwigheid er snel van af.

9. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Oke, had het er vandeweek met m'n vriend erover. en die vroeg zich eigen het ook af. Ik denk graag vooruit, zo ben ik nou eenmaal! Dankjewel alvast voor jullie reacties.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee. Eerlijk gezegd niet dit soort dingen haha. En t.s heeft al vaker aparte topic.s gehad en voor ze zwanger was was ze ook al wat apart.Niet erg. Elke gek heeft zo zijn gebrek. ( ook ik ben niet perfect):D

11. KimK

KimK Niet meer actief

Uhm. Ik begrijp oprecht haar bericht niet? Waar zeik ik haar af????

12. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    OOhhh ik wel hoor wist het helemaal te vertellen en ook oordelen over andere moeders kon ik heel goed. Maar dat ik als moeder uiteindelijk hetzelfde zou gaan doen was kwam niet bij me op hahahaha:D

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja die dingen wel haha. Maar ik een hekel gehad aan de standaard opvoeding van kinderen moet en dit dat zus en zo.

Bij mijn zus werden de kinderen voor straf op de trap gezet na het boeren ik had zo iets van doe even normaal te jong om het nog in te houden en dan daar voor straf krijgen leer ze er mee om gaan op een positieve manier. Van oeps pardon. En je er niet te veel aan storen net zo als smakken. Hoe vaak ik als kind niet op mijn donder kreeg omdat ik zat te smakken( in de ogen van mijn vader) en dan zat ik weer snikkend aan tafel ( wat doe ik fout) doe toch mijn best. Nu besef ik jaren dat die man perfectie wilden ( bedankt pa) haha. Vandaar ik zo verknipt volwassen geworden ben. Haha.

ER zijn hier wel regels maar de dingen van hier boven daar hebben mijn kids geen last van met mij. Af en toe een aanzet van eet netjes met je mondje dicht ik zie je tanden en tong met een grap dat werkt veel ontspannender. Of stamp niet zo door de kamer. Dochter doet het dan express met een big smile en ik lachen haha gekke meid.;)

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina