Ik wil een babygym kopen en nu heb ik de fisher-Price 3-2-1 muzikale regenwoud babygym gezien. Kent iemand deze? Ligt je kindje comfortabel? Zit er leuke muziek bij, hoe lang speelt ie als je hem aan zet? Alvast bedankt!
Wij hebben deze ook twee weken geleden gekocht! Mijn zoontje is er helemaal gek van! Het muziekje speelt ongeveer 15-20 min en is ook nog eens leuk om te horen. Vind het zelf een ideaal ding; mijn zoontje ligt er prima onder en kan zich hier makkelijk 30-45 min mee vermaken! Wat mij betreft dus een aanrader.
Ging even googlen, wat een leuk ding zeg! In de aanbieding bij de wehkamp, haha. Zelf hebben wij trouwens deze gekregen. Ook erg leuk. Muziekje speelt vijf minuten of als er beweging is speelt er een muziekje van 15 seconden denk ik. 567559 Lamaze 3 in 1 Babygym
Mijn zoontje is nu ruim 3 maanden (maar een paar dagen ouder dan jouw zoontje ) en we hebben hem dus gekocht toen hij 12 weken was. Het was in elk geval meteen een hit hier!
Ik heb het gekocht alleen de muziek die er in zit speelt hooguit 10 seconde en niet 15 minuten! Waarschijnlijk heb jij iets anders dan waar mijn vraag over ging. Heel jammer dat mensen niet goed lezen en daardoor verkeerde informatie geven. Had het waarschijnlijk niet gekocht als ik dat had geweten, want daar ging het me juist om. Zonde van me geld....