schoentjes waar kopen jullie deze ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nancy1981, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Ons zoontje heeft weer nieuwe schoentjes nodig en heb vandaag zijn maat opnieuw laten opmeten bij van haren in maastricht

hier meten ze ook de breedte en nu hoorde we dat hy brede voetjes heeft en hy een schoen nodig zou hebben met breedte 25 van schoentjes bij hun in de zaak

maar bij thuiskomst vroeg ik me af is het nou zo dat we altijd schoentjes horen te kopen bij van haren of een schoenenzaak waar ze schoentjes in lengte en breedte maten hebben of kunnen we ze ook nog gewoon bij van haren,bristol,schoenenreus enz kopen ???

Ik wilde namelijk cars schoentjes kopen voor ons zoontje hy word bijna 2 en vind alles van cars ontzettend leuk (mama vind het nog leuker :) ) maar kan dit dan wel als hy breede voetjes heeft ?

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb afgelopen voorjaar schoentjes van dr. Visser bij de Scapino gekocht. Ik was er echt heel erg tevreden over en ze waren super-hip! Ik heb gekeken hoe ze er op lopen en dat was helemaal goed.
    Helaas kon ik voor winterschoenen/laarsjes niet slagen. Niet dat ze niet leuk waren, maar of ik kreeg ze niet fatsoenlijk aan, of ze liepen er echt heel raar op....
    Heb nu laarzen van een ander merk (zie topic), maar kan de dr. Visser schoenen echt aanbevelen.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb de eerste bji van haren gekocht met buigbare zool
    daarna kreeg ze nike's van scapino en laarsjes van bristol nu haal ik altijd haar schoenen bij scapino of bristol ze heeft bijna elke maand wel nieuwe nodig vind het dan onzin om steeds dure te halen ze zijn er toch zo uit

ik ben vaak 30/40 euro kwijt

4. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Wij moeten ook iedere maand nieuwe schoentjes kopen voor Sem zijn voetjes groeien erg hard en ik vind het dan ook onzin om dure schoentjes te kopen voor een maand ookal vind ik het wel belangrijk dat de schoen hem goed zit hy er goed op loopt enz
    Maar omdat we ze nu in de breedte hebben laten opmeten en we kregen te horen dat hy brede voetjes heeft vraag ik me dus af kan ik nog gewoon schoentjes kopen bij van haren,bristol,scapino,schoenenreus enz of moeten het nou altijd schoentjes gaan worden van duurdere zaken waar de schoentjes ook qua breedte maat gaan ?
    Nu zijn we meestal rond dezelfde prijs als jou klaar voor een paar schoentjes rond de 30/40 euro

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik ga meestal naar Dolcis, daar meten ze ook goed en ik ben net zoveel geld kwijt als jullie.

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik koop de schoenen bij of scapino (dr visser) of bij van hare (bobbi shoes)

7. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Wij kopen meestal bij Dolcis schoenen voor de kinderen.
    Alleen voor laarzen gaan we kijken bij een speciaalzaak die Prada's, UGGS e.d. hebben. Mijn oudste heeft een lastige kuit en daarom slagen we niet bij v. Haren e.d. Bij die speciaalzaak is het voor haar een wahala en het kost wel iets meer maar dan weet ik zeker dat ze de laarzen past.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

bobbi shoes zijn geweldig ja

maaaaaar.. had je dat niet beter even bij diezelfde van haren kunnen vragen?
    van haren hier heeft ook stapels cars schoenen namelijk :)

9. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Dit heb ik dus gedaan en kreeg toen te horen van die verkoopster dat ik gewoon cars schoentjes zou kunnen kopen of andere schoentjes waar we zouden willen en tot dit helemaal niks uitmaakt want het zou niet zo moeten zijn tot als je kindje brede voetjes blijkt te hebben je alleen nog maar schoentjes kan kopen in een zaak waar de schoentjes ook in breedte maten gaan dus veel verder ben ik niet gekomen hiermee :(

Ons zoontje had altijd van bij van haren de bobbie shoes maar deze hebben ze blijkbaar maar tot maat 24 en soms eens een paar in maat 25 en ons zoontje heeft maat 25 dus geen bobbie shoes kunnen vinden voor hem bij van haren helaas deze vind ik zelf ook wel wat breder dan andere schoentjes

nu hoor ik dat de dokter visser schoentjes ook goed moeten zijn maar is dit dan ook voor bredere voetjes ?

Scapino lag eerst hier in de buurt in Geleen maar blijkt daar weg te zijn dus dan maar eens kijken in Brunssum daar zou er een moeten liggen

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat was handig advies dan ja :)
    misschien dat je gewoon wel overal schoenen kan halen maar er wel op moet letten dat je geen hele smalle koopt. Lastig als ze zelf nog niet echt zeggen wat wel/niet lekker zit.

Zag tijdje terug jongetje met cars schoenen waarin een lichtje ging branden als hij erop ging staan :)
    erg leuk!

Wist niet dat die bobbi shoes alleen voor hele kleintjes waren :)
    maarja.. Anne heeft pas mt21.. Voornaamste probleem wat wij hebben is dat alles te groot is :)
    al hebben ze qua winterschoenen gelukkig wel meer dan zomerschoenen. Zomerschoenen heb ik na 3D de stad afgelopen te hebben maar online besteld.

Deel Deze Pagina