Mijn dochter kan nog niet lopen. Ben op zoek naar naar schoentjes met een open neus, maar wel dus met zachte leren antislip zool . Is dit nu echt nergens te krijgen, lijkt me gewoon wat luchtiger voor nu??
Het is geen antwoord op je vraag, maar waarom niet gewoon blote voeten? Onze jongste is net zo oud, kan ook nog niet lopen. Gewone schoenen kruipt ze zo 'kapot'. Met dit warme weer dus gewoon blote voeten.
Als ze een maand goed loopt, dan investeren in goede schoenen met flexibele zool. Voor nu of blote voeten of sokken met anti slip zool.
hier zit ze in de wagen met blote voeten. schoenen om te lopen neem ik los mee. hier wrl een dichte schoen. ik zag bij de zeeman een sandaaltje voor als je toch iets aan wil doen?
O,maar hier in huis of in de tuin heeft ze nu inderdaad blote voeten hoor. Maar als ik met haar weg ga vind ik het gewoon leuk als ze schoentjes aanheeft. Heb ze van baby steps, helemaal van leer,met zacht leren zooltje. En ja, die heeft ze al aardig versleten op de neuzen. Maar het staat gewoon zo schetig, jammer dat er weinig keuze is. #ziet gat in de markt#
Ik herken het wel hoor! Hier laatst stad en land afgezocht naar zachte slofjes/schoentjes met een neus vergelijkbaar met sneakers. Dus laagje rubber tot over de neus heen. Nergens te krijgen natuurlijk. Toen dacht ik ook: zou hier echt geen markt voor zijn? Zo jammer. Schoentjes/slofjes zijn duur zat en als de neus dan na een week al door is...