wakker worden is huilen, is dat raar?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bunchy, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    mijn zoon van bijna 9 weken huilt direct nadat hij wakker wordt, ´s morgens met name maar ook na slaapjes overdag...
    ik loop er dan direct naar toe om hem uit bed te halen.
    is het normaal dat hij dan huilt? ik lees weleens dat moeders het mooiste moment vinden dat hun kind lacht als ze uit bed worden gehaald.. maar die van mij lacht dan echt niet maar huilt enkel...

2. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18
    die van mij doet dat ook;) huilen dan he:(

3. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    hier hetzelfde, maar dan al bijna een jaar lang :). Ik denk dat ze huilt omdat ze dan alleen is, en het haar manier is om mama te roepen.

4. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Sommige slaapjes doet die van mij dat ook maar met nam de ochtend als hij langere tijd heeft geslapen gaat hij eerst wat brabbelen en als je dan komt lacht ie ook..zooo leuk :)

Meestal huilt hij overdag maar dan is het ook tijd voor de volgende voeding dus kan het ook honger zijn..of manier van je te roepen,of allenigheid..maar ik denk niet dat het raar is hoor.

5. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Hier 1tje die nog altijd huilt en schreeuwt zodra ze ook maar een beetje wakker is!
    De ene heeft het meer dan de andere..

6. adi

adi Niet meer actief

Je bent er natuurlijk niet bij als ze haar ogen opendoet, of juist wel?

Mijn kindjes worden wel 'normaal' wakker, maar als je dat niet zelf ruikt en binnen 5 tellen bij het bed staat gaan ze huilen/ gillen. Ze roepen dus niet eerst normaal.
    Als ik toevallig binnenkom als ik ze hoor draaien of anders ademen, word ik wel verwelkomd met een glimlach, maar ja, dan moet je net toevallig bij het bed staan.

7. fafje

fafje Niet meer actief

'sochtends spiek ik altijd in de wagen...als ik eerder wakker ben...als ik merk dat ie aan het ontwaken is...zeg ik altijd heel vrolijk "goede morgen schatjeeee...heb je lekker geslapen"...dan opent ie zn oogjes langzaam en kijkt rond...en begint dan altijd eerst te lachen..heel lief...blijft dan rustig liggen en huilt eigenlijk nooit

maar de andere slaapjes huilt ie ook hoor of jengelen dan...

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hier komt het eigenlijk maar heel soms voor dat Milan huilt als hij wakker wordt. Meestal begint hij gewoon lekker te brabbelen en op zijn duimpje te sabbelen. Dat houdt hij ook makkelijk 20 minuten vol. Dan vind hij het wel een keer tijd dat hij er uit gehaald word en begint wat te mopperen, soms huilen. Dan pas halen wij hem lekker uit zijn bedje maar je krijgt meteen weer een geweldige grote glimlach van hem zodra hij je ziet. Hij kraait het dan uit van plezier.

Bij Vigo was dit overigens heeeeeeeeeeuuuuuul anders. Die begon ook meteen te krijzen. Dat doet hij nu nog als hij 's avonds of 's nachts wakker word. Vigo is 3,5 jaar.

9. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,788
    18,958
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ook hier vaak een huilend of 'roepend' kindje als hij wakker wordt. Het lachen komt wel weer als we hem oppakken.

10. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    dit deed lisa ook altijd (was wel een hazeslaper tot 6 mnd) 1 x is ze wakker geworden met een lachje, heb dit moment wel even gekoesterd (was het resultaat van uitgeslapen zijn denk ik) nu gelukkig niet meer dit is rondde 7 maanden gaan veranderen, ze wordt meestal brabbelend wakker en speelt nog een klein beetje, maar mocht ze honger hebben, kan ze wel mopperen en als het dan te lang duurt gaat het over in huilen, dan zorg ik dat ik haar voor die tijd er uit heb gehaald.

nu roopt ze heel hard haaaaaa als ik de trap op kom lopen.

Share This Page