Schoentjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Yvonne02, Jun 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

Feb 19, 2008
    332
    0
    0
    Nikki heeft van die zachte schoentjes zodat ze wat grip heeft bij het kruipen. Maar nu gaat ze staan bij de bank en tafel en af en toe glijd ze dan weg. Wat is dan het beste voor haar voetjes, nog steeds deze zachte schoentjes of mag ze nu al van die stevige schoentjes aan? Deze zijn alleen niet zo flexibel en ik vraag me af of dat wel fijn is voor d'r als ze wil kruipen.
    Graag advies en eventueel site's waar je leuke schoentjes kan kopen want die zachte die ze nu heeft zijn aan vervanging toe!

Bedankt!

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    blote voetjes, schijnt nog beter te zijn.

3. blote voeten (of sokken) idd. En voor buiten hebben we schoenen van Shoesme. Heel hip en de zool kan je dubbelvouwen (noodzakelijk voor beginnende lopers). Ze kosten wel wat...

4. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,024
    0
    36
    Wij hebben leren-loop-schoentjes van Jochies gekocht. Het lijkt me wel beter om de schoentjes in een goede schoenenwinkel te kopen. Het is toch wel belangrijk dat de schoentjes goed passen.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik zou goede antislipsokjes kopen, dan heeft ze goede grip. Ik vind het persoonlijk nu nog te vroeg voor schoentjes.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    blote voeten!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Blote voeten of leren slofjes!

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Vraag bij de schoenen winkel eens naar Zootjes.:)
    Die zijn ongeveer 25 euro maar ik vind ze geweldig. Ik zat namelijk met ongeveer het zelfde. Onze zoon begint ook te lopen langs de bank enzo. Maar in de keuken glijd hij iedere keer uit op de tegels. En zijn sokken zakken iedere keer af:(. dus antislip had hij ook niks aan op die manier. Het zijn leren slofjes die je achter de enkel dicht maakt met een stukje klitterband.

Sucses.

Groetjes Janna ;)

Share This Page