Hallo hallo hallo, even een vraagje, xander is de laatste dagen niet helemaal lekker hij slaapt heel veel, is snel aangebrand, hij heeft een iets mindere eetlust, (normaal heeft hij echt bodemdrang, waar hij aan begint moet ook op) en nu dus niet meer. Gister was hij een dagje naar het kinderdag verblijf en dat ik hem op haalde zeide ze ook dat hij wel gewoon ze ding deed wat hij altijd doet maar dat het allemaal wat minder ging en ook niet lekker wilde eten. Zal dit nou een sprongetje zijn of heerst er griep? Ben me mannetje zo helemaal gewend, normaal is het altijd hoe drukker hoe beter. (ze zeggen dat er geen adhd baby bestaan, nou wij hebben dan de eerste. hij kan echt geen tel stil zitten) Nou ik zal hem in ieder geval extra veel knuffelen vandaag. groetjes miranda
Hoi meis, heel herkenbaar! Rond deze tijdvheb je nog de 17-maanden sprong, dit is de 10e en dus laatste sprong. Daarna krijgen we de peuterpubertijd! Jottem!
oke de laatste spring in aantoch en de peuterpubertijd voor de deur hoi hoi hoi, wat een feest!!!!! Nou kan ik het in iedergeval plaatsen, dank je voor de reactie!