nou ze verkopen er ook laarsjes van, denk wel dat het ook echt voor buiten is,weet wel dat het juist voor de eerste stapjes belangrijk is dat het een zeer flexible zool is en nu ik er zo over nadenk waren de eerste schoentjes voor mijn zoon toen ook zoiets als slofjes werd juist aanbevolen bij de schoenen winkel toen ik voor hem ging kijken, waren toen elefanten schoentjes volgens mij
leek me zo raar dat slofjes ook voor buiten zijn, maar inderdaad ze moeten flexibel zijn vandaar dat ik het even vroeg want op site is het ook niet te vinden of het voor alleen binnen is zijn er mensen die deze slofjes/schoentjes hebben van aapie, die ze ook buiten gewoon gebruiken?
heb ff een email gestuurd naar klantenservice met de vraag of ze ook voor buiten zijn, benieuwd hoe snel ze antwoorden
Die aappie schoentjes zijn zeker leuk, ook die laarsjes... die prijs is ook wel heel goedkoop, als dat buiten kan, dan ga ik zeker nog een paar bestellen!
Ik zag trouwens bij Dolcis schoentjes die mij enorm goed leken voor de eerste stapjes! Er zat helemaal een flexibele rubberen zool onder en ze waren heel stevig maar toch ook erg soepel. Ik zie ze alleen nergens op de site staan. Het was een soort van slofje met een rubberen zool zeg maar. Ze waren niet mooi (naar mijn mening) maar ik had wel het idee dat het echt super fijne en goede schoentjes waren voor een kindje dat net leert lopen.
sapje: ben benieuwd! let me know Debby: eyy! jij ook weer hier Ja zijn inderdaad erg leuke schoentjes MvLiam: welke waren dat? heb je site link of iets? ik heb van het weekend paar schoenen daar gekocht toevallig
Roozjuh: Nee dat is dus het gekke: ik zie ze nergens op de site staan! Het waren donkerblauwe schoentjes met een bruine zachte rubberen zool. Er stond een hondje op (meen ik) dus ik dacht aan dat merk Hush Puppies maar ik zie hem niet bij deze collectie staan. Ze stonden trouwens bij de nieuwe collectie
Ik denk dat het Clarks waren! Als ik daar op google (kinderschoenen clarks) zie ik schoenen die er qua zool enorm op lijken. Maar ik vind het zo gek dat ik ze nergens zie staan!
Ja het waren Clarks! Clarks 1st Shoes heten ze. Lijken me echt hele fijne eerste schoentjes. Een beetje dit idee maar dan net een ander model: http://www.zappybaby.be/user_content/images/5595/small/clarks-2.jpg
Mijn kleine man heeft deze schoentjes: Productdetails HUSH PUPPIES - ? 17,95 - (art.nr. 386201) | Dolcis.nl - Verrassend & Betaalbaar! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen# Die hebben een heel soepele zool, echt voor die eerste periode en ze staan schattig. Hij loopt sinds een week of twee los en binnen draagt hij eigenlijk bijna nooit schoenen, gewoon blote voetjes. Als we weg gaan of buiten lopen, dan trek ik deze aan. Voor mijn dochtertje had ik Shoesme.
Nou, ik ben er zelf qua merk nog niet uit. We hebben nu iets van de prenatal om buiten mee te oefenen, en over 2 weken gaan we gewoon naar de schoenenwinkel. Ik baal er alleen van dat ze vaak nog niet de collectie helemaal binnen hebben (komt de komende weken binnen), dus dan moeten we misschien nog daarop wachten. Welke maat hebben jullie kleintjes? Julia heeft maat 18, dus we kunnen ook niet gauw nog wat bij de uitverkoop halen want die kleine maatjes zijn al lang weg! Laatst bij de schoenenwinkel hadden ze maar 1 paar in maat 18, en dat waren jongensschoenen...
hier maat 19 maar heb nu een 21 gekocht. waren hele leuke en goeie schoenen. hij heeft nog puma schoentjes waar hij nog wel even in kan, als die te klein zijn dan kan hij zn nieuwe schoenen eindelijk aan
hoi dames, heb een email terug gehad, en ze zijn in principe niet voor buiten gebruik maar voornamelijk voor binnen. ik heb ze zelf wel besteld hoop ze vandaag binnen te krijgen ,maar mijn kleine meid loopt nog niet dus is het zo en zo wel handig voor als ze op de fioets zit enzo, wel jammer want ik zag erg leuke laarsjes voor de winter , maar moet tegen die tijd dus ook ff op zoek gaan naar schoentjes , als ze wat kan lopen
Om te leren stappen hadden wij schoentjes van shoesme, de babyproof met de flexibele zool, en ook bobux schoentjes I walk (hetzelfde type als de shoesme). Nu ze goed kan stappen, heeft ze echte stapschoenen aan. We zijn naar een kinderschoenenwinkel geweest, waar ze de voetjes goed opmeten, ook de breedte. We hebben schoentjes gekocht van het merk Rondinella, niet goedkoop, maar het zijn hele goede schoenen en dan vond ik wel belangrijk. Ze kosten 117 euro, maar voor de winter ga ik er zeker terug kopen van dit merk, want ze zijn echt hun geld waard.
Schoenen kun je niet op de groei kopen. Omdat de vorm van de voet veranders is het belangrijk om op het moment goed passende schoenen te kopen zodat je kunt zien en voelen of ze goed zitten
117,- voor schoenen?? wow haha jij heb veel over voor je kleine meid @ sidmick: tja kheb ze nu al gewoon hopen dat hij ze binnekort past. zo niet dan pech