waar laten jullie al het speelgoed??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Naantje20, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hi,

Wij hebben een mand voor het speelgoed, maar die begint inmiddels over te stromen, dus ik ben opzoek naar iets anders.
    Ik wil graag iets met een deksel o.i.d. zodat het ook opgeruimd lijkt.
    Zoiets als bijv. dat trofast systeem van de Ikea.
    Ben gewoon benieuwd wat jullie hebben misschien kan ik daar nog ideetjes van op doen.

Alvast bedankt!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    het trofast systeem dus, haha. de hoge witte kast. Ernaast staan nog wat trofastbakken met speelgoed waar ze nu te klein voor is, maar waar neefjes/nichtjes mee kunnen spelen. (blokken, duplo, kidknex)

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hebben deze, van de praxis

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Demi heeft van een vriend van ons, die timmerman is, een heel mooi bankje gekregen voor haar eerste verjaardag. Zitting omhoog en er past heel veel speelgoed in (bankje is veel groter dan die je in de winkel veel ziet). En verder staat er nog een plastic bak met deksel en heel veel speelgoed ook gewoon los (grote dingen zoals wandelwagentje, little people boerderij, etc).

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Voorlopig hebben wij een buidelzak van Koeka aan onze box hangen. Dit is nog voldoende. Wanneer er echt té veel speelgoed zou komen of te grote stukken, ga ik een stuk van de dressoir leegmaken.

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Zoiets hebben wij ook, maar dan van de Ikea.

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik lees even mee, want ik heb hetzelfde probleem...

Wij hebben een nieuw huis gekocht en ik wil daar zoveel mogelijk bergruimte hebben dus...

Ik wordt gek van alle spullen die overal slingeren en die ik nergens meer kwijt kan ;)

8. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Een oude kledingkast van marktplaats halen en op zolder zetten :D Daar gaat bij ons alle speelgoed/kleren in wat we nu niet nodig hebben. Verder hebben we veel in dozen achter het schot op zolder liggen. Waar hij nu wel mee speelt, dat staat of op zijn speeltafeltje beneden of in twee plastic bakken van de Ikea (IKEA | Opbergers | Kleine opbergers | VESSLA | Bak met wielen) met deksels. Ideaal, er zitten wieltjes onder de bakken, dus hij kan ze verschuiven. En hij vindt ze zo mooi dat hij het ook nog eens leuk vindt om zijn speelgoed er weer in terug te doen (opruimen :D)

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    wij hebben een nijntje kist voor losse speeltjes, een tafeltje met stoeltje, waar puzzels en zo op liggen. Een deel van de boekenkast voor boekjes en de grote dingen, zoals boerderij en zo staat op de grond. Wat daar niet in zit is uit het zicht opgeruimd in de kast en op zolder en wissel ik zo nu en dan om.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

we hebben een boxzak. eens in de zoveel tijd ruim ik hem uit en verwissel ik wat speelgoed met ander speelgoed dat in een doos zit.
    ze kunnen toch niet met alles tegelijk spelen en op die manier kan ik lekker afwisselen.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben een dressoir in de woonkamer wat dient als speelgoed kast (4 laden en drie kastjes) en op zijn eigen kamer heeft hij een kast van Ikea staan voor speelgoed en boekjes en nog een grote mand met deksel.
    Ik vind die kast van de Praxis trouwens wel geweldig!

Wij beperken het speelgoed trouwens. Ik zet regelmatig wat weg en dan wisselen we het e.e.a. af. Ze kunnen toch niet overal mee spelen!

12. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Op de babykamer zit het speelgoed in manden. In de woonkamer in 3 Trofast kastjes. Op zolder hebben we het speelgoed waar ze nog te klein voor zijn.

13. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    in de box :D

14. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij hebben een grote mand in de woonkamer staan en die vul ik. Verder wel wat groter speelgoed in de kamer (loopautotjes enzo) maar ik beperk het tot die mand. Eens in de paar weken vervang ik het speelgoed voor ander speelgoed. Ze kunnen toch niet met alles tegelijk spelen. De rest van het speelgoed ligt dan in de kelder en in een afgesloten doos onder haar bed, waar ze niet bij kan. Wil nog wel in een huis wonen en niet in een speelgoed winkel :)

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ik heb net een boxzak gekocht waar zijn speelgoed in gaat. :)

Verder heb ik op zijn kamertje een extra kast met aan de onderkant een deurtje voor speelgoed en boven staan leesboekjes.
    En ik heb alvast ruimte gemaakt in het dressoir voor zijn knutselspullen en puzzels enzo.. maar dat duurt nog wel heel lang voordat we dat gaan gebruiken maar het is leeg dus vandaar.
    Oja en hij heeft van Opa en Oma een hele mooie speelkist op wielen gekregen waar ook een hele hoop in past.

17. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Wij hebben ook die expeditkast van Ikea met daarin de mandjes Dröna. Ondanks dat ik het speelgoed wat probeer te beperken (lid worden van de speel-o-theek) heb je snel al heel veel. Ik wil nog van die mandjes bijkopen en dan een aantal op het kamertje van mijn zoontje zetten en dan af en toe afwisselen. Dan heeft hij af en toe het idee dat hij weer iets nieuws heeft.

Groetjes Mariska

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Zoonlief heeft 4 manden op de onderste planken van onze boekenkast. Daarboven heeft ie 1 plank waar nog wat speelgoed op staat en 2 planken waar al zijn boeken op staan. De overige planken zijn voor ons ;) (het is een grote boekenkast van 2 meter breed en 2.60m hoog) Verder heeft ie nog een houten speelgoedkist op zijn kamer en een rieten mand. Daar past alles in. De grote spullen staan daar natuurlijk naast (als zijn loopwagen, parkeergarage, wheely bug, ton met blokken en een mand met duploblokken).

Hij heeft niet overdreven veel speelgoed. Ik heb ook al een hele lading weggegooid waar hij echt nooit mee speelde en ik het nut ook niet zo van in zag (voornamelijk prullen).

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

De manden komen trouwens van de hema.

20. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben zelf zo'n vakkenkast van ikea in de kamer staan, die hadden we al voor onze dochter, de onderste vakken heb ik leeggemaakt en bij ikea rode bakken gekocht die er precies in passen en daar zit al het speelgoed in, wel gesorteerd hoor.:D

Deel Deze Pagina