schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovelyme, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Mijn zoontje loopt nu zo'n 2 weken de hele kamer door. Daarvoor liep hij rondjes rond de tafel/bank ed.
    Nu dat er hier sneeuw ligt wil ik ook wel graag met hem naar buiten maar met zijn 'schoenslofjes' is dat ten eerste kan hij daar niet op naar buiten omdat er een stoffen zool zeg maar onder zit. Maar ik vind ze ook vrij koud voor buiten.
    Zou ik al echte loopschoentjes gaan halen en dat ik ze dan alleen aan doe naar buiten zodat hij lekker door de sneeuw kan lopen of toch nog maar wachten??

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik woon in Estland en hier lopen kleintjes die net lopen toch ook in de winter met snowbootjes aan. Natuurlijk niet zo goed voor de voet, maar koude tenen zijn ook niet fijn. En thuis lekker op blote voeten! Het lijkt me dat je niet elke dag uren gaat wandelen toch?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb ook "te snel" schoentjes gekocht, want op de aapies naar buiten met nat weer was ook niet zo`n succes. Zoonlief vond het overigens de eerste weken maar raar en vertikte het om er los op te lopen terwijl hij binnen dus al goed liep. Na zo`n 2 weken vond hij het wel leuk en vanaf toen liep hij er heel goed op en flinke afstanden. Wel doen we ze binnen meteen uit en loopt binnen op aapies/sokken/blote voeten.

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook al vrij snel 'echte' schoenen gekocht. Elephant schoenen (bij van Haaren). Hebben ze verschillende stadia, 1 voor als ze net gaan lopen 9zijn de schoenen nog lekker flexibel) en dan 2 en 3 voor als ze verder gevorderd zijn zeg maar. Dochterlief vind het geweldig en loopt er steeds beter mee.

X

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje loopt nu ook echt goed en los... op dr voeten (voorheen liep ze op dr knieën ;)) en ik heb afgelopen za. schoenen voor haar gekocht bij 'van Haren' (merk Bobbi Shoes). Ze droeg voorheen sokslofjes en die zijn inderdaad nu wel erg koud.
    Ik had ze dus eigenlijk gekocht vanwege de kou en het zou mooi meegenomen zijn als ze er op kan lopen. En ze loopt er goed op! 1e keer was even wennen. Beetje zwaar aan haar voeten denk ik. Maar nu gaat het goed. Ze wil ook niet zonder naar buiten :p

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb voor Tycho toen hij al wel aan de hand liep maar nog niet los (dat vertikte hij dus gewoon :S) shoes me schoentjes gehaald. De allereerste stap, die zijn nog lekker flexibel maar wel goed voor buiten. Binnen had hij gewoon blote voeten of zootjes aan.

xx

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Schoentjes met een flexzooltje is geen probleem zolang je ze niet de hele dag aandoet..

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik heb me schoonmoeder gebeld ( daar krijgt hij zijn 1e schoentjes van) en we gaan donderdag shoppen voor schoentjes.
    Hij zal ze zeker niet de hele dag aan hebben alleen als we naar buiten gaan of weggaan.
    Maar zijn we bij opa en oma bijv. dan gaan de schoenen eigenlijk altijd uit.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij doen hetzelfde.. nouja onze dochter wil ze zelf dan ook uit op een gegeven moment, lukt alleen nog niet ;)

veel plezier met shoppen, is nu wel overal opruiming!

10. babyproject

babyproject Niet meer actief

Voor de allereerste schoentjes zou ik wel naar de betere schoenenwinkel gaan. Die meten de voetjes op en kijken ook naar de vorm en geven gewoon een goed advies. Let erop dat de schoentjes een flexibele zool hebben.

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb al eens rond gevraagd en gekeken en ben er wel overuit waar ik heen wil.
    Was daar laatst voor mezelf en ben zo goed en vriendelijk geholpen.
    Heb daar toen ook al gesproken met die mevr over schoentjes voor de kleine man en voelde toen al goed om daar heen te gaan.
    Is de zomercollectie eral voor de schoenen?? Of is alles nog uitverkoop?

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

Vorige week was er nog uitverkoop! Ideaal :D

13. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb net al even wat op internet zitten kijken maar kan nog niet echt hele leuke schoentjes vinden. Wel met een stevigere zool maar niet die hij nu eerst zal gaan dragen..pff ben wel een pietlut wat dat betreft hoor. Vind ze allemaal wat saai en niet mijn smaak.. dat wordt dan nog wat

Deel Deze Pagina