Waar vindt ik leuke schoentjes of slofjes in de kleine maatjes voor een meisje? Maat 20 ongeveer zoek ik.. Kan veel vinden maar 40,- is boven mijn budget.. dus liefst goedkoper
Hey bij het kruitvat hebben ze bambino leren sloffies die zijn maar 12 euro ofzo en superleuk en blijven echt goed zitten tenminste bij mijn zoontje maar dan donkerblauwe
Mijn zoontje had altijd Boumy's aan. Hele mooie pasvorm en lekker soepel en fijne bijkomstigheid ze krijgen die dingen niet uit getrokken. Prijs ligt tussen de 25 en 30 euro. Is echt leer dus ademend.
Lentes, Gattino heeft leuke schoentjes met zachte rubber zooltjes(zeer geschikt als kids net lopen, deze kosten rond 35. Vind de zootjes en zulk soort slofjes zonder antislip niet geschikt voor buiten en vaak schuiven ze hier ook op uit.
Nog meer tips voor goedkopere schoentjes? Al bij hema, h&m en zeeman gekeken, ook leuke meegenomen maar die krijg ik met geen mogelijkheid aan :s En de oude raken echt te klein haha
Ze hoeft er trouwens niet op te lopen (doet ze nog niet) Maar slofjes vindt ik niet zo mooi en een beetje te winters en ook de echte kinderschoenen hou ik niet zo van (dus geen hello kitty ed...)
baby-slofje.nl hebben ze ook hele leuke ik heb daar allstar model weg 9.95 zitter goed staat onder de playshoes
Dochter droeg slofjes van Oxxy, waren onder de 20 euro en regelmatig gratis verzendkosten ( op koopzondag, heb je weer niets aan als je principes hebt... )